حفاظ پنجره


حفاظ پنجره و نصب نرده های آهنی پشت پنجره ها بصورت ساده و فرفورژه یکی از اصلی ترین موارد جهت افزایش و بالابردن امنیت ورودی ساختمان است. به همین علت ضرورت استفاده از حفاظ ها و نرده های پنجره یک امر بدیهی و ثابت شده است.

هر چه پنجره بدون حفاظ و ساده تر باشد و از موانع امنیتی کم برخوردار باشد قابلیت سرقت بیشتری خواهد داشت. اگر از حفاظ های روی دیوار، درب های فلزی آکاردئونی با کیفیت و یا حفاظ درب و پنجره آهنی استفاده نکرده باشید می توان گفت هدف بسیار آسان و سریعی برای سرقت شناخته می شوید. پس بهتر است قبل از این اتفاق ناخوشابند و بسیار آسیب زننده به فکر بهبود هر چه بهتر امنیت محل کار و زندگی تان باشید و تمامی نقص های امنیتی که به راحتی توسط سارقان شناسایی می شود را خودتان هر چه زودتر برطرف کنید.

حفاظ پنجره

نصب حفاظ پنجره

یکی از راه های موثر برای افزایش امنیت و زیبایی خانه شما، نصب حفاظ پنجره ساده و شیک است. با نصب نرده پنجره مدرن، زیبایی بیرون پنجره خانه شما بیشتر می شود و امنیت بیشتری نیز برقرار خواهد شد. نصب محافظ پنجره از افتادن و پرت شدن بچه ها جلوگیری می کند و مانع از نفوذ افراد ناآشنا به داخل خانه می شود. این روزها نرده حفاظ آهنی پنجره با شکلها، مدل ها و رنگهای مختلفی ساخته می شوند و شما می توانید حفاظ پنجره ساختمان خود را طوری انتخاب کنید که با بقیه اجزای خانه شما هماهنگی داشته باشد. مثلا اگر نمای خانه شما آجرنما است، می توانید از محافظ پنجره کرم رنگ استفاده کنید. برای خانه هایی که نمای سنگی دارند نیز حفاظ پنجره فرفورژه سفید رنگ عالی هستند. در زیر عکس حفاظ پنجره در طرح های مختلف را مشاهده کنید.

حفاظ پنجره فلزی

کدام مدل حفاظ پنجره برای خانۀ شما مناسب تر است؟

حفاظ پنجره برای داشتن امنیت بیشتر در ساختمانها امروزه مورد استفاده قرار میگیرد. حفاظ پنجره علاوه بر سد کردن ورود سارقان میتواند نمای زیبایی به ساختمان شما بدهد. با توجه به اینکه حفاظ پنجرها ممکن است باعث تاریکی و یا کم شدن دید شما شود میتوان از حفاظ پنجره بازشو اکاردئون (کشویی) استفاده کرد که در مواقع غیر ضرور به طرفین جم شود ومانع دید نگردد.

برای ساخت ایمن ساختمان میتوان از انواع حفاظ های فرفورژه ها ویا طرح های کلاسیک منظم یا نا منظم استفاده کرد. حفاظ پنجره طرح فرفورژه در بسیاری از بخش های ساختمان به کار برده می شوند. علاوه بر نرده های حفاظ پنجره، دیگر موارد پرکاربرد آن در ساخت نرده های راه پله آهنی و نیز نرده حفاظ دیوار است و ثامن آرکا تواید کننده حفاظ و پنجره فرفورژه و پروفیلی می باشد.

حفاظ پنجره جدید

حفاظ پنجره با رنگ کوره ای ضد زنگ

حفاظ پنجره با رنگ کوره ای سفید و مشکی مرسوم است. پس از پاشیدن رنگ پودری به پروفیل ها، قطعات بر اساس نیاز و طراحی های انجام شده برش داده شده و برای رفع ایرادات و تمیزکاری فرز می شوند. رنگ ها و مدل ها برای حفاظ پنجره مدرن انتخاب مناسبتری هستند و در مورد ساختمانهای سبک کلاسیک بهتر است از رنگ ها و مدلهای متناسب با آن استفاده کنید.

نصاب حفاظ پنجره پس از اندازه گیری، حفاظ پنجره را در محل کارگاه آماده سازی می کند. قیمت ساخت پنجره دو جداره بر اساس نوع شیشه به کار رفته در آن، مکان نصب، اندازه و نوع طراحی متفاوت می باشد.

توجه به امنیت بالکن و پنجره بخصوص در طبقات اول و دوم ساختمان که ورود افراد غیر مجاز از طریق آن به سادگی امکان پذیر است بسیار اهمیت دارد و نباید از آن ساده گذشت به دلیل این که که انتخاب نرده پنجره و بالکن مناسب برای منزل بسیار موضوع با اهمیت و قابل توجهی است ما به شما پیشنهاد می دهیم تا در ادامه این مقاله همراهمان باشید تا ویژگی ها، قیمت و مدل های مختلف حفاظ ها را را بررسی کنیم البته شما می توانید با برای مشاوره دقیق تر برای پروژه خودتان از کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۲۷۸۰۰۶۰۳ و راهنمایی بگیرید تا بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشید.

حفاظ پنجره ویلا

خرید مدل های حفاظ نرده ای پنجره

انواع حفاظ پنجره نرده ای آهنی شامل حفاظ های فرفورژه و ساده است که شما میتوانید با توجه به بودجه خود یکی را انتخاب کنید. حفاظ فرفورژه با توجه به تعداد گل های آن قیمت بالاتری دارد. ولی حفاظ ساده نرده ای ارزان تر است و همان حفاظ ساده را هم میتوان با ورزن کمتری ساخت تا با کمترین قیمت برای شما تمام شود. وقتی پنجره های ساختمان شما به یک حفاظ استاندارد مجهز باشند، حتی در صورت باز شدن و شکستن شیشه ها، باز هم کسی قادر به ورود به داخل ساختمان نخواهد بود.

طرح های حفاظ و نرده های آهنی پنجره از محبوبیت بالایی نسبت به انواع متریال دیگر برخوردارند. این محبوبیت به دلیل استحکام و ایمنی بیشتر این متریال نسبت به سایر آن ها می باشد. همچنین نرده ها و حفاظ های فلزی طول عمر بالایی دارند و می توانید با استفاده از این متریال در مدت زمان طولانی درنمای خارجی ساختمان استفاده کنید.

نرده های بالکن و پنجره از لحاظ ظاهری به دو دسته ی کلی تقسیم بندی می شوند. این دو دسته را نرده های ساده و نرده های فرفورژه تشکیل می دهند. افراد علاقمند به سبک طراحی های مینیمال و ساده گرا، میتوانند از دسته اول، یعنی نرده هایی با طراحی ساده بهرمند شوند و یک ظاهر شیک برای نمای خارجی ساختمان خود بوجود آورند. حفاظ های فرفورژه نیز به جهت اشکال و نقش های متنوع و گوناگونی که دارند مناسب افرادی ست که نمای خارجی ساختمان خود را لوکس و جذاب ترجیح می دهند.

حفاظ پنجره با قوطی پروفیل

جنس و قیمت ساخت حفاظ پنجره ساختمان

حفاظ های پنجره در جنس های مختلفی وجود دارد ولی پرکاربردترین آن جنس آهنی است. بسته به اینکه چه نوع آهنی مصرف می شود، قیمت می تواند متفاوت باشد. همچنین باید در ساخت حفاظ ها از بهترین متریال استفاده شود تا نتیجه ای عالی و مقاومتی بالا داشته باشد. به عنوان مثال انواع حفاظ فرفورژه با توجه به اینکه جنسان یکی است اما در طرح های مختلف قیمت متفاوتی دارند. با استفاده از نرده ها و حفاظ ها، حس امنیت را در هنگام استفاده از این بخش های ساختمان افزایش دهید؛ همینطور می توانید از سبک ها و طرح های گوناگون و متناسب با سلیقه ی خود استفاده کنید و زیبایی فضای خارجی ساختمان را افزایش دهید. باید به این نکته توجه داشت که پنجره و بالکن هایی که در طبقات اول قرار دارند نسبت به سایر نقاط ساختمان، به سادگی می توانند تحت دسترسی سارقین قراربگیرند، بنابراین می بایست از نرده حفاظ هایی با دوام و با قیمت مناسب در این نقاط استفاده نمود.

قیمت ساخت حفاظ پنجره توسط طراحان و سازندگان ثامن آرکا در قسمت بالا معرفی شده و بر اساس شرایط زیر در نظر گرفته می شود. برای قیمت گذاری ساخت حفاظ پنجره، طول و عرض پنجره، طرح پیشنهادی و مناسب برا اساس نوع پنجره، میزان استفاده و جنس مواد اولیه در نهایت سبک و نوع حفاظ انتخابی افراد تاثیر بسیاری دارد.

یکی از روش های اصولی محافظت و پوشش پنجره و در ساختمان از عوامل مختلف بیرونی، ساخت حفاظ پنجره و در است. با نصب حفاظ مخصوص بر روی انواع پنجره و در در ساختمان های مسکونی و تجاری امکان رخ دادن بسیاری از حوادث کاهش پیدا کرده است و نمای ساختمان زیباتر به نظر می آید. امروزه ساخت حفاظ در و پنجره توسط افراد متخصص و کار بلد در این زمینه و بر اساس نوع درب و پنجره صورت می گیرد.

قیمت حفاظ و نرده ی بالکن و پنجره به عوامل گوناگونی بستگی دارد؛ یکی از این عوامل که مهمترین آن ها نیز بشمار می رود، طول و عرض مساحت قسمت مورد استفاده می باشد، بنابراین هرچه طول و عرض تراس و پنجره بیشتر باشد بالطبع قیمت نرده های مورد استفاده نیز بیشتر خواهد شد. از آن جا که نرده ی تراس و پنجره از متریال های مختلفی مانند میلگرد با فرفورژه می تواند ساخته شود، قیمت های هر کدام نیز بایکدیگر تفاوت هایی خواهند داشت. مورد بعدی طرح بندی مورد استفاده برای حفاظ ها می باشد، به عبارتی طرح های پیچیده با تراکم آهن و متریال بیشتر ارتباط مستقیمی روی قیمت خواهند داشت.

اگر تصمیم دارید برای افزایش امنیت افراد و کودکان داخل ساختمان، همچنین جلوگیری از ورود سارقین و افراد غریبه، از انواع حفاظ ها و نرده های بالکن و پنجره خریداری نمایید؛ مشاورین و متخصصین شرکت ما همه روزه پاسخ گوی تماس های شما در شرکت می باشند. همچنین برای کسب اطلاع از قیمت ها و نمونه حفاظ های موجود و سفارش آن ها می توانید در پلتفرم های واتساپ و تلگرام سوالات و سفارشات خود را مطرح سازید تا در اسرع وقت مشاورین شرکت، جهت پاسخگویی و رفع سوالات شما اقدام نمایند و شما خریداران گرامی با اطلاعات و دانشی کاملتر و آگاهانه تر وسایل ایمنی ساختمان خود را خریداری نمایید.

قیمت حفاظ آهنی پنجره

بهترین تولیدکننده حفاظ پنجره

ثامن آرکا سازنده انواع حفاظ های با کیفیت و لوکس می باشد که نه تنها امنیت را برای ساختمان شما حفظ می کند، بلکه زیبایی و کیفیت را برای ساختمان های شما به ارمغان می آورد. برای سفارش انواع حفاظ مدرن با ما تماس بگیرید و نمونه کارهای ما را ببینید و سفارش دهید. با طراحی حفاظ پنجره ها تا فضایی پر نور و فراخ داشته باشند که سرشار از زندگی است. با سایه روشن های ایجاد شده توسط این نرده ها و حفاظ ها و همچنین دید فراختر با حفظ امنیت و زیبایی کیفیت این فضا را دو چندان میکند.

حفاظ برای پنجره دوجداره

امنیت حفاظ پنجره چقدر است؟

امنیت، امروزه یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید خانه و زندگی ما را پوشش دهد. درب هایی که امروزه در بسیاری از ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی به کار گرفته می شوند، ایمن و ضد سرقت هستند. بسیاری از ساختمان های مهم به دوربین های مداربسته و سایر تمهیدات امنیتی و حفاظتی مجهز هستند و این، در حالی است که برخی، به نرده پنجره های خود اهمیت چندانی نمی دهند. اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید وقتی در خانه نیستید، احساس امنیت کنید و هیچ خطر امنیتی منزل یا حتی دفتر کارتان را تهدید نکند، بهتر است روی این عناصر هم هزینه کنید. برای این که بتوانید انواع حفاظ های پنجره را شناسایی کرده، بسته به نیاز خود بهترین آن ها را انتخاب و استفاده کنید.

حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره از کجا بخرم؟

مدل های نرده فرفورژه حفاظ پنجره هم با توجه به این که از یکسو قیمت بسیار مناسبی دارند و از سوی دیگر بسیار متنوع و زیبا هستند، مشتریان پروپاقرصی دارد. ضمن این که با توجه به جنس محکم آن ها از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند. در ادامه نمونه هایی از طرح های نرده پنجره فروفورژه را به شما نشان خواهیم داد.

حفاظ آهنی ساده پنجره

حفاظ میله ای پنجره

حفاظ های میله ای از رایج ترین انواع حفاظ پنجره در خانه های مسکونی می باشند. فاصله و اندازه میله ها را میتوانید به دلخواه خود طراحی و انتخاب کنید. حفاظ های میله ای دارای دو مدل داخلی و بیرونی می باشند. مدل بیرونی روی قاب پنجره از قسمت بیرونی ساختمان نصب می گردد ولی مدل داخلی روی قاب پنجره از دورن نصب شده و قفل میشود. در صورت نیاز می توانید میله های مدل داخلی را از درون ساختمان باز بکنید.

در گذشته انواع حفاظ پنجره میله ای بسیار ساده و بدون طراحی خاص بودند. اما در حال حاضر می توانید حفاظ های میله‎ای را در مدل های متنوع تری تهیه کنید که ضمن افزایش امنیت خانه دارای نمایی زیبا باشد. نرده پنجره بسیار مهم است، در دنیای امروز با سبک و شیوه ی زندگی کنونی نیاز به طبیعت در انسان بیش از قدیم است. زندگی شهرنشینی و ماشینی، تراکم شهرها و ساخته شدن ساختمان های بلند، انسان را از طبیعت تا حد زیادی دور کرده است. اکنون، انسان امروز به کمک فناوری ها و تکنولوژی ها قصد دارد تا به طبیعت نزدیک تر شده و ارتباط قبلی خود را با طبیعت بازیابد. برای آنکه بتوانیم از نور آفتاب و هوای تازه بهرمند شویم و در عین حال به انجام کارهای روزمره ی خود در آپارتمان یا محل کار خود بپردازیم، از انواع نرده حفاظ بالکن و پنجره ها در ابعاد و اشکال و قیمت های مختلف استفاده می کنیم تا کمی نقش عناصر طبیعی را در زندگی روزمره ی خود پررنگ تر نماییم.

فرفورژه حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن

ساخت حفاظ پنجره مدرن در امروزه با پیشرفت و تغییر سبک های طراحی نمای ساختمان قابل تغییر و هماهنگ شدن است. انواع حفاظ در و پنجره آکاردئونی متحرک، دو جداره، فرفورژه، ساده، با قابلیت نصب گلدان بصورت حفاظ پنجره مدرن طراحی و ساخته شده و متناسب با سلیقه و نوع درب و پنجره قابل نصب است. یک عکس حفاظ پنجره از نوع مدرن قابل مشاهده است. تضمین امنیت یک ساختمان، مستلزم تمهیدات زیادی است. اما در میان این تمهیدات، معمولا به حفاظ پنجره توجه کمتری شده است. حفاظ هایی که عموما به صورت پروفیل ها یا میله هایی از بیرون یا درون روی قاب پنجره نصب شده و مانع از ورود افراد یا اشیا به داخل ساختمان می شوند.

تولید نرده پنجره حفاظ دار

حفاظ پنجره با جای قرار گیری گلدان (فلاور باکس)

در شهرهای بزرگ به دلیا اینکه فضایی لازم را ندارند که بتوانند فضایی را به به کاشت درخت اختصاص دهند و همچنین بابیشتر شدن تعداد ماشین ها و ار آن طرف بیشتر شدن آلودگی هوا نیاز هر شهروند شهرنشین می باشد تا گوشه ی از منزل خود را اختصاص به گل و گیاه دهند امروزه با ساخت حفاظ پنجره های که قابلیت قرار گیری گلدان را دارند انجام که شرکت ثامن آرکا در این امر مهارت به خصوصی دارد.

فاصله استاندارد نرده حفاظ پنجره

حفاظ های پنجره چیست؟

تضمین امنیت یک ساختمان، مستلزم در نظر گرفتن فاکتورهای زیادی است. این که در محله ای که ساکنش هستید گشت های شبانه و امنیت عمومی وجود داشته باشد، از حفاظ درب و پنجره های امنیتی مجهز به حفاظ استفاده کرده باشید، دوربین مداربسته یا دزد گیر نصب کرده باشید و صدها اقدام امنیتی دیگر از این دست، می توانند ضامن امنیت خانه شما باشند. اما در میان این تمهیدات، معمولا به حفاظ های پنجره توجه کمتری شده است. حفاظ هایی که عموما به صورت پروفیل ها یا میله هایی از بیرون یا درون روی قاب پنجره نصب شده و مانع از ورود افراد یا اشیا به داخل ساختمان می شوند. در حالت کلی، با توجه به این که معمولا طبقات همکف و اول ساختمان ها در معرض خطر سرقت از طریق پنجره ها هستند، در ساختمان های بلندی که چندین و چند طبقه دارند، صرفا در همان طبقات نخست از حفاظ پنجره استفاده می کنند.

حفاظ پنجره از داخل

وقتی پشت پنجره ها حفاظ پنجره آهنی نصب شده باشد، خیال تان بابت ورود سارقین و سقوط کودکان به پایین کاملا آسوده می شود. سازه های امنیتی در شکل های گوناگونی طراحی شده است و تقریبا همیشه در بیرون از پنجره ها نصب می شوند. حفاظ پنجره با طراحی مختلف روی نمای ساختمان اثر گذار می باشد. به همین دلیل بهتر می باشد برای همه پنجره های نمای بیرونی به هنگام ساخت بنا، از حفاظ یکسان استفاده کنیم. در صورتی که این سازه در ساختمان نصب نیست همیشه می توانید با نصب حفاظ پنجره از داخل ساختمان، امنیت آپارتمان خود را بالا ببرید.

حفاظ پشت پنجره آپارتمان

نصب حفاظ پنجره از داخل

در حالت عمومی، اغلب سازندگان حفاظ پنجره را به صورت نصب از بیرون می سازند. با این حال، ممکن است برخی از کاربران نیز به دلیل تمایلات و سلیقه شخصی یا نمای خاصی که ممکن است ساختمان شان داشته باشد، تمایل داشته باشند حفاظ از درون روی قابل پنجره هایشان نصب شود. در چنین شرایطی، کار معمولا به صورت سفارشی انجام می شود. برای نصب حفاظ های پنجره از درون روی قاب پنجره، قاب حفاظ در اندازه ای ساخته می شود که در درون محل پنجره جای بگیرد. برای نصب حفاظ، معمولا از لولاها استفاده می کنند. در صورتی که این روش برای نصب استفاده شده باشد، با توجه به این که بدون شک کاربر نیاز خواهد داشت حفاظ های را باز کرده و شیشه پنجره ها را تمیز کند، به صورت موقت نصب می شوند و کاربر می تواند هر موقع که خواست، آن ها را باز کرده و دوباره نصب شان کند. در حالت کلی، در این روش، اغلب از طرح های بسیار ساده استفاده می شود و تنوع چندانی در این مدل ها نداریم. هرچند که باز هم امکان تولید سفارشی انواع مدل ها بر اساس سلیقه مشتری وجود دارد.

انواع نرده پنجره ساده و شیک و حفاظ پنجره آهنی، ، حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره آهنی ساده را می توان هم در پشت پنجره و هم در داخل نصب کرد. حفاظ پنجره داخل ساختمان به دلیل تمایل شخصی، سفارش دهنده ها نصب می شود. انواع حفاظ پنجره مدرن به لحاظ زیبایی آسیبی به جذابیت، زیبایی و نمای ساختمان وارد نمی کنند ولی تقاضای زیادی برای نصب حفاظ هوم سرویز از داخل پنجره نیز ثبت می شود. برای نصب حفاظ در داخل پنجره باید قوطی پروفیل به اندازه قاب داخلی ساخته شود و از لولا برای نصب حفاظ آهنی استفاده کنیم. حفاظ های داخل پنجره ثابت نمی باشند و قابلیت باز و بسته شدن از لولا را دارند. به این ترتیب دسترسی به شیشه های پنجره برای تمیزکاری و نظافت شیشه ها هم امکان پذیر می باشد.

حفاظ پنجره آهنی به صورت واحد اندازه گیری می شود و برای اینکه بتوانند قیمت را بررسی کنند، طول و عرض آن را اندازه می گیرند. همچنین حفاظ های آهنی به صورت متری قیمت گذاری شده پس برای اینکه بتوانید قیمت دقیق آن را بدست آورید، باید چارچوب پنجره را با دقت اندازه بگیرید سپس وزن آهن موردنیاز را به صورت کیلوگرم به دست آورید.

نمونه حفاظ پنجره آهنی

چرا باید حفاظ داشتن پنجره ها مهم باشد؟

به محض خرید و یا اجاره خانه و هر مکان دیگری، اولین نکته ای که به ذهنمان می رسد نصب حفاظ آهنی پنجره می باشد. فرقی نمی کند که در طبقه چندم از ساختمان باشیم، زیرا نصب حفاظ ها نه تنها برای جلوگیری از ورود دزدان، حیواناتی همچون گربه و سگ می باشد؛ بلکه باعث جلوگیری از وزش بادهای شدید و حس خوب امنیت به خانواده نیز می باشد. با توجه به روش هایی که سارقان برای وارد شدن به منزل ها در این چند سال اخیر در پیش گرفته اند، وارد شدن از پنجره یکی از معمول ترین روش ها بوده، به همین دلیل استفاده از حفاظ پنجره می تواند مال و جان شما را در برابر خطرات احتمالی محافظت کند. همچنین با وجود حفاظ پنجره می توانید مقدرا نور ورودی را کنترل کرده که البته نباید به صورتی باشد تا از ورود نور جلوگیری کند. حفاظ ها باعث زیبایی ساختمان و منزل شما نیز می شوند، مخصوصا حفاظ هایی که جای گلدان دارند؛ با قرار گرفتن چند گلدان رنگی می توانید زیبایی ساختمان تان را چند برابر کنید.

مدل حفاظ رو پنجره ای

مزیت های نصب حفاظ های آهنی پنجره از داخل

این روش، که شاید تعداد کمی از افراد تمایل به اجرای آن داشته باشند، برخی مزیت های منحصربه فرد نیز دارد. به عنوان مثال:

۱) طراحی خاص برای این حفاظ های پنجره می تواند این امکان را به شما بدهد که به میل خود، میزان نور ورودی به ساختمان را تنظیم کنید. در صورتی که از مدل های کشویی یا آکاردئونی استفاده کرده باشید، به سادگی قادر خواهید بود با باز و بسته کردن حفاظ، میزان نور ورودی به اتاق را تنظیم کنید.

۲) مورد دوم در خصوص قابلیت نصب وعدم نصب آن ها است. شما می توانید هر موقع خواستید آن را باز کنید، تعویض کنید یا در صورت استفاده از مدل های جدیدی هم چون آکاردئونی، آن را به کناری بزنید، انگار که حفاظی در کار نبوده و نیست!

۳) اما مورد سوم، که باز هم به سلیقه شخصی شما برمی گردد، این است که نمای ساختمان تا حدودی انعطاف پذیری کمتری نسبت به داخل آن دارد. ممکن است طرحی که شما برای حفاظ های پنجره تان پسندیده اید هیچ تناسبی با نمای خارجی آن نداشته باشد، به ویژه وقتی پای رنگ ها و طرح های خیلی خاص در میان است. در چنین شرایطی، شاید بتوانید برای دل خودتان حفاظ ها را آن طور که دوست دارید سفارش دهید، منت ها در داخل، که هیچ کس قادر به دیدن آن نیست!

مدلهای حفاظ پنجره

نصب حفاظ پنجره از خارج منزل

نصب حفاظ پنجره از خارج روی قاب پنجره ها متداول تر است. احتمالا شما نیز در اغلب موارد، با این حفاظ ها مواجه شده و انواع و اقسام متنوع آن ها را دیده اید. در حالت کلی، دست شما برای نصب خارجی حفاظ های پنجره بازتر است. به راحتی می توانید طرح ها، رنگ ها و ابعاد دلخواه تان را سفارش داده و از امنیت حاصل از آن لذت ببرید. اما این حفاظ ها، به لحاظ ابعاد، شکل، نحوه نصب و غیره، دارای تنوع بالایی هستند که سعی می کنیم نگاهی اجمالی به آن ها داشته باشیم.

قیمت حفاظ قاب پنجره اهنی

حفاظ پنجره های دوجداره

انواع مدل از حفاظ پنجره دوجداره به صورت مستقیم به بازار عرضه شده است که به صورت فروش اینترنتی و با قیمت مناسبی می توان برای خرید آن اقدام کرد. حفاظ پنجره دوجداره از جمله مدل حفاظ های ساختمان است که می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها می توان موجب تضمین امنیت به بهترین حالت ممکن گردید.

نرده جلو پنجره

حفاظ پنجره متحرک

امروزه می توان از سازه آکاردئون به عنوان حفاظ پنجره نیز استفاده نمود که می تواند به صورت ریلی یا کشویی باشد در عکس زیر می توانید یک نمونه را مشاهده می کنید.

حفاظ پنجره به سبب ساختاری که از آن برخوردار می باشد، دارای ضریب امنیت بسیار بالایی است و به واسطه همین امر مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. با نصب این محصول حفاظتی می توان از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد.

حفاظ پنجره ثامن آرکا از محصولات حفاظتی است که از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به سبب مرغوبیتی که این محصول کاربردی دارا است، می توان آن را بر روی تمام مدل پنجره ها و برای ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار داد. نکته قابل توجه در رابطه با این محصول آن است که نوع فلزی آن با بهره گیری از رنگ های ضد زنگ، رنگ آمیزی شده است که به واسطه همین امر از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد.

نرده مدل دار پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره ساختمان

حفاظ پنجره مدرن خیلی با حفاظ پنجره آهنی ساده تفاوت دارد. تزئینات اضافی روی حفاظ های جدید شکل ظاهری و البته قیمت حفاظ پنجره را تغییر داده است. انواع حفاظ پنجره متحرک و ثابت ساخته می شود که قابلیت داشتن گل نرده یا گل میخ را دارند.

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه که زیبایی و امنیت را یکجا راائه می دهد با قیمت نرده آهنی پنجره انباری تفاوت دارد. هر چه ظرافت های ساخت بیشتر باشد، قیمت ها بالاتر می رود. یراق آلات خاص و سفارشی، رنگ آمیزی های اختصاصی یا هر کار اضافی که در طراحی حفاظ پنجره انجام شود، سازه را شکیل تر می کند. این تزئینات سلیقه ای هستند و تنها به درخواست مشتری روی حفاظ استفاده می شوند. به هر حال برای اینکه خانه مثل زندان نشود لازم است تا برخی تزئینات جانبی برای زیباسازی نرده اهنی انجام شود.

در این بحث به قیمت حفاظ پنجره و عوامل تاثیر گذار در آن می پردازیم. ممکن است برای همه ما پیش آمده باشد که برای تهیه یک محصول بی کیفیت قیمت زیادی را پرداخت کرده باشیم. سعی می کنیم اطلاعات کاملی را در مورد حفاظ پنجره به شما دهیم تا با کمک آن بتوانید یک انتخاب درست بکنید.

حفاظ فلزی پنجره

۱- اندازه پنجره

از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت هر نوع حفاظی می توان به اندازه پنجره اشاره کرد؛ گاهی اوقات قیمت نرده پنجره را متری حساب می کنند و اندازه آن تنها فاکتور موثر است که در قیمت گذاری اعمال می شود.

هر چه پنجره ساختمان دارای عرض و طول بیشتری باشد، هزینه و قیمت حفاظ هم بیشتر می شود. به طور مسلم پنجره های بزرگ احتیاج به مواد اولیه و نیروی کار بیشتری دارند و بنابراین گران تر از پنجره های کوچک می شوند. همین طور باید در زمان نصب نرده های پنجره بزرگ، دقت بیشتری به خرج دهید و از بالا بودن استقامت آن ها مطمئن شوید.

نرده محافظ پنجره ساده

۲- جنس حفاظ پنجره

جنس حفاظ پنجره آهنی معمولا از قوطی، میلگرد یا فرفورژه ساخته می شود. هر چقدر از آهن متراکم تر برای کار خود استفاده کنید بدون شک وزن حفاظ بالاتر رفته و تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد.

کیفیت و نوع مواد به کار رفته در ساخت حفاظ پنجره نیز تاثیر زیادی در قیمت این محصول دارد. به عنوان مثال، یک حفاظ ساده را می توان از قوطی های ۲۰×۲۰ یا ۲۰×۳۰ ساخت. واضح است که پروفیل ۲۰ در ۳۰ به دلیل سایز بزرگ، حفاظ را سنگین تر کرده و قیمت آن را بالا می برد ولی در اصل مقاومت حفاظ بالاتر می رود.

متاسفانه برخی از تولیدکنندگان از ضایعات فلزی برای کاهش قیمت استفاده می کنند و گاهی این کار بدون اطلاع مشتری انجام می شود. البته لازم به ذکر است که فولاد جدید و تازه تولید شده در کارخانه از استحکام بسیار بالاتری برخوردار است و مطمئناً ارزانتر به پای خریدار در می آید.

انواع نرده روی شیشه پنجره

۳- طراحی حفاظ پنجره

طراحی حفاظ نیز نقش مهمی در قیمت دارد. هرچه طراحی حفاظ پنجره ای که انتخاب می کنید ساده تر باشد، قیمت آن هم مناسب تر است. این طرح می تواند از دو جهت روی قیمت آن تاثیر بگذارد:

- دلیل اول این است که برخی از طرح ها به خاطر نوع الگوی خود سنگین تر می شوند، به عنوان مثال اگر گل های سنگین تر یا سازه های متراکم تری را در نمونه پیاده کنیم بدون شک به آهن بیشتری نیاز دارند.

- دلیل دوم را می توان این گونه بیان کرد که برخی از پروژه ها به عملیات پیچیده تری احتیاج پیدا می کنند و این می تواند روی قیمت تاثیر بگذارد و آن را افزایش دهد.

نرده سازی برای پنجره

۴- نوع حفاظ پنجره ای

حفاظ پنجره از نوع ساده کمترین قیمت را نسبت به سایر انواع حفاظ ها دارد. در این نوع حفاظ، تاکید بر کارایی است و هدف، داشتن بالاترین سطح امنیت و کمترین هزینه برای فضای مسکونی یا اداری است. حفاظ های ساده که شامل حفاظ نیزه ای می شوند از جمله مواردی هستند که هیچ گاه قدیمی نمی شوند و سال هاست که تزئینات شیشه های خانه های ایرانی را به خود اختصاص داده اند.

حفاظ فرفورژه نیز بسیار مقرون به صرفه است. این محصولات با داشتن قیمت مناسب، زیبا خاصی هم دارند و همین امر باعث استفاده بیشتر از آن ها شده است. تنوع این حفاظ ها نیز زیاد است و شما می توانید هر نوعی را طبق سلیقه خود سفارش دهید.

بالاترین قیمت ها مربوط به حفاظ های فولادی (استیل) است. به خاطر توجه ویژه ای که به زیبایی این نوع محصول شده تبدیل به یک حفاظ لوکس گردید.

۵- تراکم

تراکم یا تعداد ورق های مورد استفاده در حفاظ نیز نقش مهمی در نرده پنجره دارد. هر چه دانسیته (تراکم) محصول بالاتر در نتیجه از فولاد بیشتری در ساخت آن استفاده شده و این عامل باعث افزایش قیمت آن می شود.

البته انتخاب تراکم پنجره تا حدودی اختیاری است و باید استانداردهای ارائه شده در این زمینه را رعایت کرد. به عنوان مثال اگر هدف از نصب حفاظ ها مقاومت بیشتر ساختمان در برابر سرقت باشد. فاصله بین تیغه ها نباید بیشتر از ۱۳ سانتی متر باشد.

نرده پنجره اهنی طرح دار

نکته کلیدی در خرید و نصب بهترین محافظ پنجره

حفاظ پنجره عامل بسیار مهمی در زیبایی ساختمان و افزایش ایمنی دارد. پس باید در زمان خرید و نصب آن بسیار دقت شود تا آسایش طولانی مدت برای ساکنین ساختمان تضمین شود. در این قسمت نکات کلیدی برای خرید بهترین حفاظ پنجره را ذکر کرده ایم:

مدل محافظ پنجره

هماهنگی حفاظ پنجره با بقیه قسمت های ساختمان

نصب تجهیزات و قسمت های مختلف یک فضای مسکونی و اداری تاثیر زیادی در زیبایی آن خواهد داشت. این یکی از نکاتی است که هنگام خرید حفاظ پنجره باید به آن توجه کنید. اگر بقیه ساختمان حالت سنتی و کلاسیکی دارد، سعی کنید امنیت را در همان چارچوب ذهنی قرار دهید. اما اگر ساختمانی قرار است حسی مدرن را القا کند، انتخاب حافظ شما نیز باید همین کار را انجام دهد. توجه داشته باشید که علاوه بر هماهنگی حفاظ با همه ساختمان، دو قسمت وجود دارد که هماهنگی با آن ها بسیار مهم و ضروری است:

هماهنگی با نرده بالکن: اگر قرار است حفاظی برای پنجره ای رو به بالکن (سقف) نصب شود، اطمینان حاصل کنید که حفاظ با نرده بالکن هم راستا باشد. بدون شک بهتر است این دو جزء با هم نصب شوند، اما اگر این امکان وجود ندارد، سعی کنید تا حد امکان آن ها را با هم هماهنگ کنید.

هماهنگی با نرده پله: نرده راه پله شبیه نرده بالکن به اندازه ساخت و نصب حفاظ پنجره کاربردی ندارد اما باز هم بهتر است این نرده ها با هم هماهنگ باشند. به عنوان مثال، اگر نرده یک خانه از جنس فرفورژه باشد، اولین گزینه این است که حفاظ فرفورژه را در نظر بگیرید. ولی در صورتی که نرده ها ساده هستند، بهتر است در ابتدای انتخاب خود حفاظ های ساده را در نظر بگیرید.

طرح محافظ پنجره دوجداره

ارزان ترین حفاظ پنجره

حفاظ پنجره به نسبت سایر مدل حفاظ های تولید شده از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار می باشد. به سبب قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که این محصول داراست، می توان آن را برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار داد. حفاظ پنجره به سبب ساختاری که از آن برخوردار می باشد، این امکان را فراهم می آورد تا بتوان آن را بر روی تمام مدل دیوارها نصب کرد. نکته قابل توجه در رابطه با این محصول کاربردی آن است که این مدل از حفاظ در کوتاه ترین زمان ممکن بر روی تمام مدل پنجره های موجود قابل نصب می باشد.

مدل های نرده پنجره هم بسیار متنوع شده و از گستردگی بالایی برخوردار و با خیال راحت می توانید یکی را انتخاب کنید؛ بدون این که نگران مشابهت به پنجره همسایه باشید. در گذشته نرده های پنجره به صورت میله های غالباً عمودی و یا در مواردی افقی بود که زیبایی چندانی نداشتند و موجب می شدند پنجره ساختمان های کنار هم، همه به یک شکل باشند.

نمونه حفاظ پنجره دوجداره

حفاظ متحرک پنجره از داخل

ساخت حفاظ پنجره از داخل به نحوی که از داخل قابل باز و بسته شدن است، یکی از انواع حفاظ است که مخصوصاً برای پنجره های بزرگ کاربرد دارد. می توانید از سازه اکاردئون نیز استفاده کننید که قابلیت جمع و بازو بسته شدن را دارد.

محافظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره آهنی ساده و شیک

این نوع حفاظ بسیار پرکاربرد است و معمولاً از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. نرده های ساده پنجره می توانند از قوطی های ۲ در ۲ یا از میلگرد ساخته شوند.

معمولاً طرح های پیچیده ای ندارند و به صورت کلاف های درهم تنیده عمودی و افقی قرار می گیرند. استحکام این نرده ها به صورتی است که امکان خم کردن و دسترسی به پنجره با وجود آن ها میسر نیست. تنها نکته مهم این است که فاصله مابین تیغه ها باید به صورتی باشد که به هیچ وجه امکان عبور اشخاص از لابلای آن وجود نداشته باشد.

جدیدترین حفاظ پنجره

حفاظ پنجره فرفورژه

طرح های فرفورژه در بسیاری از بخش های ساختمان به کار برده می شوند. علاوه بر نرده های حفاظ پنجره، دیگر موارد پرکاربرد آن در ساخت نرده های راه پله آهنی و نیز نرده حفاظ دیوار است. طرح های فرفورژه حفاظ پنجره هم با توجه به این که از یک سو قیمت بسیار مناسبی دارند و از سوی دیگر بسیار متنوع و زیبا هستند، مشتریان خاص خود را دارد. ضمن این که با توجه به جنس محکم آن ها از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

حفاظ پنجره مدرن

طرح های مدرن امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. طرح هایی که در عین نو بودن، کاملاً ایمن و مطمئن هستند. شما می توانید با تماس با کارشناس مربوطه شرکت بزرگ ثامن آرکا از لیست قیمت و همچنین طرح های موجود اطلاعات لازم را بدست آورید شرکت ثامن آرکا با داشتن کاتالوگ این کا را برای مشتریان خود راحت تر کرده ما همواره تلاش می کنیم تا خواسته شما را برآورده کنیم.

حفاظ پنجره کلاسیک

نرده محافظ پنجره دوجداره

نرده پنجره دوجداره به سبب ساختاری که در ساخت خود دارد این امکان را به وجود آورده تا بتوان آن را بر روی انواع دیوارها و بر روی هر نمایی از ساختمان نصب کرد نکته مهم در نصب راحت در کمترین زمان ممکن می باشد.

مدل نرده پنجره دوجداره

قیمت انواع حفاظ پنجره

طول و عرض پنجره: هر چه پنجره ساختمان بزرگتر باشد و طول و عرض بیشتری داشته باشد، قیمت حفاظ هم بالاتر خواهد بود. جنس حفاظ پنجره: حفاظ پنجره فلزی می تواند از میلگرد، قوطی یا فرفورژه ساخته شود. هر چه تراکم آهن مورد استفاده بیشتر باشد وزن حفاظ بیشتر شده و قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

طرح حفاط پنجره: طرح حفاظ هم روی قیمت آن مؤثر است. تأثیر طرح نرده پنجره روی قیمت آن از دو جنبه است؛

یکی این که برخی طرح ها باعث سنگین تر شدن حفاظ می شوند، حفاظ پنجره از داخل مثلاً از گل های سنگین استفاده می کنند یا طرح های پرتراکمی هستند که نیاز به مصرف آهن بیشتری دارد.

تأثیر دیگر هم این که برخی طرح ها مستلزم اجرای پیچیده تری هستند که ممکن است روی قیمت تأثیر گذارند و آن را زیاد و کم کنند.

برای اطلاع از قیمت های حفاظ پنجره آهنی و فرفورژه می توانید با شماره موبایل تماس حاصل فرمایید.

حفاظ پنجره upvc

برای اندازه گیری حفاظ پنجره:

از بالایی جارچوب تا انتهای چارچوب حفاظ پنجره و *عرض چارچوب *قیمت که برحسب متر مربع می باشد.

حفاظ پنجره و بالکن ساختمان از انواع سایزها و طرح ها برخوردار می باشد که به صورت فروش مستقیم می توان آن را خریداری کرد. از جمله مدل حفاظ های پنجره و بالکن که به بازار عرضه شده است، می توان به حفاظ پنجره جالیزی، کافه ای، حفاظ پنجره آکاردئونی، باهاماس یا برموادیی اشاره نمود. این محصولات دارای رنگ های مختلف هستند و می توان آن را در سایزهای مختلفی با توجه به نیاز سفارش داد. تنوع در مدل های حفاظ پنجره و بالکن سبب شده تا این محصول به نحو مطلوبی پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان باشد.

طرح حفاظ پنجره لوکس اهنی

محافظ فلزی پنجره

در بین حفاظ های فلزی پنجره، حفاظ های آهنی و فرفورژه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. دلیل آن هم اهمیت اساسی امنیت در طراحی و نصب این بخش از ساختمان است. البته، امروزه حفاظ هایی به بازار آمده است که شاید اگر پای امنیت ساختمان هم وسط نبود، باز هم برای زیبایی آن ها را نصب و استفاده می کردیم. نمونه آن ها را می توانید در ادامه ملاحظه نمایید.

قیمت انواع حفاظ پنجره

نرده پنجره آهنی

طرح های نرده پنجره هم بسیار متنوع شده و با خیال راحت می توانید یکی را انتخاب کنید؛ بدون این که نگران مشابهت به پنجره همسایه باشید.

در گذشته نرده های پنجره به صورت میله های غالباً عمودی و یا در مواردی افقی بود که زیبایی چندانی نداشتند و موجب می شدند پنجره ساختمان های کنار هم، همه به یک شکل باشند.

دزدگیر پنجره فلزی

انواع حفاظ پنجره آهنی

حفاظ متحرک پنجره از داخل

ساخت حفاظ پنجره از داخل به نحوی که از داخل قابل باز و بسته شدن است، یکی از انواع حفاظ است که مخصوصاً برای پنجره های بزرگ کاربرد دارد. نمونه ای که در زیر مشاهده می کنید از نوع آکاردئونی آن است.

البته کاربرد اصلی این شکل از حفاظ در درب آکاردئونی است که برای تأمین امنیت و جلوگیری از ورود افراد غریبه از در ساختمان استفاده می شود.

نرده حفاظ آکاردئونی پنجره

این نوع حفاظ بسیار پرکاربرد است و معمولاً از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. نرده های ساده پنجره می توانند از قوطی های ۲ در ۲ یا از میلگرد ساخته شوند.

معمولاً طرح های پیچیده ای ندارند و به صورت کلاف های درهم تنیده عمودی و افقی قرار می گیرند. استحکام این نرده ها به صورتی است که امکان خم کردن و دسترسی به پنجره با وجود آن ها میسر نیست. تنها نکته مهم این است که فاصله مابین تیغه ها باید به صورتی باشد که به هیچ وجه امکان عبور اشخاص از لابلای آن وجود نداشته باشد.

بین حفاظ های پنجره، حفاظ های آهنی و فرفورژه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. دلیل آن هم اهمیت اساسی امنیت در طراحی و نصب این بخش از ساختمان است. البته، امروزه حفاظ هایی به بازار آمده است که شاید اگر پای امنیت ساختمان هم وسط نبود، باز هم برای زیبایی آن ها را نصب و استفاده می کردیم. نمونه آن ها را می توانید در ادامه ملاحظه نمایید.

حفاظ برای پنجره نرده ای

آیا حفاظ پنجره آهنی ساده و فرفورژه مدرن نوعی دزدگیر پنجره است؟

یکی دیگر از راه های محافظت از ساختمان، استفاده از حفاظ پنجره fence shield window امروزه دزدان از هر روشی استفاده می کنند که وارد ساختمان شوند حالا می تواند از بلایی دیوار یا یا درب یا پنجره ساختمان باشد به همین دلیل یکی از بهترین راه ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد. حفاظ پنجره ساختمان علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود غیر قانونی می شود، موجب زیبایی ساختمان شما خواهد شد.

طرح محافظ پنجره

حفاظ پنجره فرفورژه

امروزه برای بالا بردن امنیت در ساختمان ها از محافظ پنجره فرفورژه استفاده می شود که نسبت به طرح های گذشته تنوع بالایی دار آن هم بخاطر گل نرده های استفاده شده در آن می باشد موارد مورد استفاده آن حتی می تواند ب ای تراس و راه پله باشد طرح های فرفورژه حفاظ پنجره از لحاظ قیمتی هم مناسب هستند و از سوی دیگر بسیار متنوع و زیبا هستند، مشتریان خاص خود را دارد. جنس آن ها هم از آهن است و مستحکم و مقاوم هستند.

حفاظ پنجره ساده

این نوع حفاظ پنجره آهنی ساده یا پروفیلی بسیار پرکاربرد است و قیمت مناسب و مقرون به صرفه دارند. نرده های ساده پنجره می توانند از قوطی های ۲۰ در ۲۰ یا از ۲۰ در ۳۰ ساخته شوند. معمولاً طرح های پیچیده ای ندارند و به صورت کلاف های درهم تنییده عمودی و افقی قرار می گیرند. مقاومت آن ها به گونه ای است که نمی توانید آن را با دست خم کنید و وارد ساختمان شوید چیزی که باید مد نظر داشت فاصله تیغه ها باید به گونه ای باشد که حتی یک گربه هم نتواند رد شود شود معمولا بین سیزده تا پانزده سانت می باشد گاهی در بالا و پایین حفاظ های ساده، طرح هایی نظیر پیکان نیزه ای قرار می گیرد که به زیبایی آن کمک می کند.

مدل نرده فلزی پنجره

حفاظ پنجره متحرک ریلی

ساخت حفاظ پنجره متحرک کشویی یا آکاردئونی به گونه ی سلاخته شده است، یکی از انواع حفاظ است که بیشتر برای پنجره های بزرگ استفاده می شود. مدل های در عکس زیر مشاهده می کنید که از نرده محافظ اکاردئون برای پنجره استفاده شده است

حفاظ پنجره پروفیلی ساده با قوطی

حفاظ پنجره پروفیلی یا ساده با قوطی معمولا با استفاده از پروفیل ۲۰ در۲۰ یعنی دو در دو می باشد و کلاف دور پروفیل ۲۰ در ۳۰ حفاظ های پنجره در طرح ها و مدل های و اشکال گوناگون توسط شرکت ثامن آرکا تهیه و تولید می شود در این نوع مدل بهتر است که فاصله ی میله های عمودی حد اکثر ۱۱ سانتی متر بوده و در ارتفاع هر ۷۰ سانتیمتر یک میله یا پروفیل افقی نصب و جوش داده شوند تا حفاظ پنجره از استقامت کافی و لازم برخوردار شوند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تقریبا نیمی از سرقت از منازل و سرقت خودرو کمتر از پنج دقیقه زمان می برد. وقتی دزد با کمترین تلاش می تواند وسایل یک خانه یا خودرو را با خود ببرد، یعنی هیچ مانعی بر سر راهش نبوده است. مهم ترین اقدام برای پیشگیری از سرقت و دزدی خانه این است که تمام درها و پنجره ها را حفاظ بزنید. وقتی خانه نیستید و شب ها در ورودی را قفل کنید. پشت در نرده حفاظ بزنید. اگر در ورودی منزلتان محافظ دارد، آن را هم ببندید. از بسته بودن پنجره های مشرف به بیرون خانه مطمئن شوید. از وجود حفاظ پنجره پاگرد و نرده آهنی محکم برای پنجره رو به حیاط غافل نشوید.

حفاظ ساده پنجره

حفاظ پنجره از داخل

حفاظ پنجره با وجود ظاهری ساده و مصالح ساده در طرح ها و نقش هایتنوع بالا و گسترده ای دارند و دست مشتری را در انتخاب باز نگه می دارند. و همین طور از قیمت مناسبی برخوردارند و چون از لحاظ قیمتی تنوع بالایی دارند مشتری می تواند با توجه به نوع کار و و وسع خرید خود بهترین طرح ها را انتخاب کند. حفاظ فرفورژه پنجره از نوع بعدی حفاظ های پنجره می باشد که متنوع ترین طرح های این نوع حفاظ را برخوردار می باشند، این نوع حفاظ ها تشکیل شده از گل نردهای چدنی و در بعضی مواقع آلومینیومی می باشند و همچنین با چهار پهلوهای فرفورژه می توانند در اشکال مختلفی مثلا شکل یک درخت یا هر شکلی که قابل طراحی باشد ساخته شود. حفاظ های پنجره فرفورژه هم میتوانند بسیار مقاوم باشند و هم بسیار ضعیف! استقامت این نوع طرح را شما با انتخابتون تعیین خواهید کرد و البته کارشناسان ما در ثامن آرکا ضریب اطمینان این نوع حفاظ ها یا گارد آهنی پنجره را به شما تشریح خواهند کرد.

همچنین بستگی به متریال مصرفی که استفاده می شود دارد باید از مواد درجه یک و مرغوب استفاده شود. امروزه ایمنی و زیبایی خانه ها و یا محل کار بسیار حائز اهمیت و چشمگیر می باشند و افراد سعی می کنند از حفاظ برای پنجره دو جداره استفاده کنند که این حفاظ ها علاوه بر زیبایی و تنوع از امنیت و مقاومت بالایی برخوردار است.

نصب حفاظ پنجره ساختمان در تهران و کرج، نرده پنجره ساده آهنی و فرفوژه طرح دار، حفاظ پنجره کلاسیک و قیمت مناسب و ارزان، طرح های آهنی ساده و متحرک، مدل های بزرگ و کشویی برای بالکن و تراس، حفاظ درب و پنجره ویلایی، محافظ پنجره مدرن و حفاظ بوته ای برای پنجره حفاظ پنجره از داخل حفاظ جلو پنجره نرده پنجره از داخل حفاظ پنجره کلاسیک، حفاظ لوکس برای پنجره و درب خانه و آپارتمان و ویلا، جدیدترین مدل های حفاظ پنجره که توسط صنایع فلزی ثامن آرکا تولید و نصب فعالیت گسترده دارد

نرده پنجره فلزی

چگونگی نصب حفاظ پنجره

ساخت و نصب حفاظ پشت و جلوی پنجره در غرب تهران، شمال تهران، شرق تهران و جنوب تهران و کرج، حفاظ پنجره فرفورژه و مدرن حفاظ پنجره متحرک، حفاظ پنجره از داخل، حفاظ پنجره آهنی اپارتمان بازشو، حفاظ پنجره باغ، بالکن تاشو توسط تیم ثامن آرکا صورت می گیرد.

معمولا شرکت های سازنده قیمت های یکسان اعلام نمی کنند چون با توجه به اینکه از بستگی به متریال مصرفی و همچنین نحوه ساخت، طراحی و… انواع حفاظ متفاوت است. که هر شرکتی ان را به نحوه ی انجام می دهد گاهی هزینه ساخت یک حفاظ پنجره خیلی بیشتر می شود در حالی که از قبل فکرش را هم نمی کردید. اپس اگر امنیت و حفظ آسایش و امنیت افراد ساکن در ساختمان یا محل کار مهم است می توانید کمی بسشتر هزینه کنید و از جنس خریداری شده بهترین اطمینان را داشته باشد

اندازه حفاظ پنجره ساختمان

حفاظ پنجره دو جداره یا حفاظ پنجره آهنی ساده تفاوتی ندارد هر کدام از این حفاظ ها به صورت واحد اندازه گیری می شوند. میزان مواد مصرفی و متریال مصرفی در ساخت و تولید حفاظ پنجره ارتباط با طول و عرض پنجره دارد. مسلما هر چه اندازه حفاظ بزرگ تر باشد روی قیمت هم تاثیر گذار است حفاظ آهنی به صورت متر مربع قیمت گذاری می شود بنابر این لازم است تا ابتدا اندازه چارچوب پنجره به دقت محاسبه شود. برای اینکه قیمت حفاظ پنجره مشخص شود تعیین مقدار متریال ساخت و وزن آهن مصرفی به کیلوگرم الزامی است. طبیعی است که قیمت حفاظ یک پنجره کوچک بسیار کمتر از هزینه طراحی، ساخت و نصب حفاظ پنجره دو جداره پذیرایی است. معمولا پنجره های پذیرایی بزرگترین پنجره ها در ساختمان هستند.

دزدگیر آهنی پنجره

هزینه ساخت حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره یک سازه امنیتی است ولی از داخل و بیرون ساختمان دید دارد. به همین دلیل طراحی های متفاوت و متریال متنوعی برای ساخت حفاظ پنجره به کار می رود. قیمت ساخت حفاظ پنجره با توجه به متریال و جنس پروفیل استفاده شده در ساخت حفاظ تعیین می شود.

حفاظ آهنی، حفاظ پنجره دوجداره، حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ استیل پنجره و حفاظ پنجره آهنی ساده هر کدام با متریال مختلفی کار می شود. قیمت هر متر از پروفیل ساخت، مشخص می کند که در نهایت چه مبلغی باید پرداخته شود. استفاده از آهن ضایعاتی برای پایین آوردن هزینه ساخت حفاظ پنجره اصلا توصیه نمی شود. همه سازه های امنیتی باید از متریال با کیفیت ساخته شوند تا کارایی بالاتری داشته باشند.

حفاظ پنجره نیز از جمله انواع حفاظ هایی است که برای محافظت از منازل و ساختمان ها در برابر سرقت و نفوذ افراد بیگانه استفاده می شود. انتخاب مواد اولیه، طراحی و نصب حفاظ پنجره بسیار مهم است و در تعیین قیمت آن تأثیر گذار است.

بهترین حفاظ پنجره

در صورتی که برای حفاظ پنجره از مواد با کیفیت و مقاوم استفاده شود، می تواند عمر مفید بیشتری داشته باشد و هزینه های نگهداری و تعمیرات را کاهش دهد. همچنین، طراحی حفاظ پنجره باید به گونه ای باشد که به جرم گیری افراد بیگانه کمک کند و امنیت خانه یا ساختمان را بالا ببرد.

در نصب حفاظ پنجره نیز باید به این نکته توجه شود که نصب به صورت صحیح و با کیفیت انجام شود تا حفاظ به درستی عمل کند. برای این منظور بهتر است از تکنسین های با تجربه و ماهر استفاده کنید. همچنین، برای تعیین قیمت حفاظ پنجره، باید هزینه های مربوط به نصب، مواد اولیه، طراحی و هزینه های مرتبط با نگهداری و تعمیرات را در نظر گرفت.

حفاظ پنجره بهترین راه حفاظت از خانه شما در برابر سرقت است. با نصب حفاظ پنجره با کیفیت بالا، امنیت خانه و خانواده خود را بالا ببرید. با ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات نصب و قیمت حفاظ پنجره را دریافت کنید.


حفاظ پنجره ثامن آرکا
⭐️ نوع حفاظ پنجره ✅ بهترین مدل های حفاظ پنجره موجود است
💱 قیمت حفاظ پنجره ☑️ نازل ترین قیمت بازار
🚚 بازه سفارش نصب حفاظ پنجره 🚛 بازه زمانی 2 الی 4 روزه
⏱ خدمات پس از فروش 💹 مادام العمر
✨ نحوه ثبت سفارش 🔰 تماس با کارشناس فروش ثامن آرکا و انجام سفارش در کمترین زمان


خدمات ثامن آرکا








پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی آنلاین
کارشناس پاسخگویی

سلام وقت بخیر 🌹 برای دریافت لیست قیمت و مشاوره محصولات در خدمت شما هستیم.

09127800603 واتساپ واتساپ سروش سروش ایتا ایتا