حفاظ شاخ گوزنی


حفاظ شاخ گوزنی در تراکم مختلف ساخته می گردد که قیمت انواع حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع و نوع متریال حفاظ سنجیده می شود. نرده شاخ گوزنی دیوار حیاط بر اساس هر متر نرده حفاظ و تراکم حفاظ شاخ گوزنی محاسبه میگردد. حفاظ شاخ گوزنی فلزی یکی از انواع بهترین حفاظ های دیوار است که برای امنیت ورودی دیوار آپارتمان ها و ساختمان ها و برای جلوگیری از ورود افراد نانشناس و سارقان مورد استفاده قرار می گیرد. نرده شاخ گوزنی معمولا بر روی دیوار نصب میشود ولی نوعی از حافظ شاخ گوزنی نیز وجود دارد که بر روی پنجره نیز می توان نصب کرد.

حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی بالای دیوار

حفاظ شاخ گوزنی نرده ای است که بصورت پانل 2 متری تولید و قیمت آن بر اساس هر متر و ارتفاع و وزن حفاظ محاسبه می گردد.

جالب است بدانید حفاظ شاخ گوزنی در حال حاضر موفق شده است تا از سوی پلیس مورد تایید واقع شود؛ بدین صورت که مهر تاییدیه بر امنیت زیاد این نوع سازه وجود دارد. بنابراین شما می توانید با خاطری آسوده از این نوع سازه برای ساختمان ها و منازل خود استفاده نمایید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

یکی از نکاتی که منجر به ترغیب شما به سمت خرید حفاظ شاخ گوزنی و یا حتی خرید اینترنتی آن خواهد شد این است که در حال حاضر ساختمان های نظامی و امنیتی زیادی وجود دارد که همواره بر روی دیوار های خود حفاظ شاخ گوزنی نصب نموده اند.

البته ناگفته نماند با توجه به افزایش امنیتی که این گونه از سازه برای ساختمان های شما به وجود آورده است و همچنین ظاهر زیبای آن با رنگ آمیزی های متنوع موجب شده تا در میان عموم طرفداران خاص خود را پیدا کند.

امروزه در میان هر قشری می توان محبوبیت این نوع از نرده حفاظ را مشاهده نمود، همین رضایت مشتری موجب می گردد تا جایگاه این حفاظ یعنی حفاظ شاخ گوزنی در مقایسه با بسیاری از حفاظ های ساده بسیار بالا باشد و اکنون موفق به کسب جایگاه والایی در میان همگان شده است.

حفاظ شاخ گوزنی برای ورودی ساختمان و خانه

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

به طور کلی حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یک حفاظی معرفی می گردد که همواره جایگاه آن بر روی دیوار ها می باشد ؛ در نتیجه استفاده از این نوع حفاظ تا حد زیادی از ورود سارقان به درون ساختمان ها و یا منازل پیشگیری می کند .
حفاظ شاخ گوزنی از سوی طراحان توانسته به حالت سر شاخه های تیز و برنده ، غیر قابل عبور و در هم تنیده طراحی شود .
در حقیقت حفاظ شاخ گوزنی در مقایسه با سایر حفاظ ها دارای امنیت بیشتری برای ساختمان شما خواهد بود . از این رو در شمار پرکاربرد ترین و ایمن ترین نوع حفاظ ها قرار دارد . از این نوع حفاظ عمدتاً به منظور مراقبت از انواع منازل مسکونی ، ساختمان ها ، اداره ها ، ویلا ها و مناطق تفریحی استفاده می کنند .
نرده شاخ گوزنی با توجه به ظاهر زیبایی که به خود اختصاص داده است و همچنین نام آن باعث شده تا شما به محض شنیدن این نام به استحکام و مقاومت و همچنین اقتباس گرفتن از شاخ گوزن پی ببرید .
امروزه شما می توانید با جستجو در انواع سایت ها انواع متنوعی از این نوع نرده حفاظ شاخ گوزنی مشاهده نمایید که در کشور ما نیز این تنوع موجود است . در واقع حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یک حفاظ ساختمانی شناخته می شود که جهت بکارگیری بر روی دیوارهای ساختمانی سیمانی ، یا نوع آجری ، سنگی و غیره کاربرد دارد ؛ در نتیجه امنیت زیادی را به منازل شما می بخشد .
حفاظ شاخ گوزنی با توجه به خواسته ها و نیاز های مشتریان و همچنین بر اساس بلندی دیوار ها ، طراحی و تولید می گردند .

نرده شاخ گوزنی برای محوطه

سفارش نصب حفاظ شاخ گوزنی

در حال حاضر حفاظ های شاخ گوزنی متفاوتی به منظور مراقبت و افزایش امنیت دادن به ساختمان ها با اندازه و تراکم متفاوتی در بازار عرضه شده است ؛ از این رو خریداران قادر هستند تا بر اساس خواسته های خود یکی از انواع حفاظ شاخ گوزنی را انتخاب نموده و متناسب با دیوار منزل خویش آن را سفارش دهند .
حفاظ های شاخ گوزنی به مشتریان اطمینانی را خواهند داد که زمانی که در خانه یا محل کار خویش نیستند تا حد زیادی از ورود افراد متجاوز و سارق به این گونه از اماکن جلوگیری نماید .

حفاظ هایی که خیلی قبل تر از حفاظ شاخ گوزنی ایجاد شده بودند به صورت های نیزه ای یا سیم خاردار ساخته شده بودند که البته دارای مشکلاتی بودند. امروزه با ساخت حفاظ شاخ گوزنی در تراکم مختلف سعی شده است که مشکلاتی را که حفاظ های قدیمی تر داشته اند رفع شود و امنیت بیشتری ایجاد شود.

همان گونه که گفته شد شما می توانید حفاظ های شاخ گوزنی را بر اساس رنگ مورد علاقه خود سفارش دهید . ممکن است این سفارش به صورت اینترنتی انجام شود ؛ بنابراین فرقی نمی کند که شما به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی محصول خود را سفارش دهید ، در واقع با توجه به سلیقه شما به دستتان خواهد رسید . در رابطه با رنگی که این نوع از سازه به خود می گیرد می توان گفت عمدتاً از رنگ هایی استفاده می شود که در برابر رطوبت بالا و بارش برف و باران و حتی تابش مستقیم نور خورشید بسیار مقاوم و مستحکم هستند و دچار رنگ پریدگی و تغییر رنگ نخواهند شد.

جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی

قیمت مناسب حفاظ شاخ گوزنی

یکی دیگر از عوامل موثر در خرید و نصب حفاظ شاخ گوزن قیمت آن است . بیشتر گونه های حفاظ شاخ گوزنی در مقایسه با حفاظ های میله ای قیمت کمتری دارند در صورتی که اینگونه حفاظ ها امنیت از بیشتری برخوردارند . شما می توانید با توجه به در نظر گرفتن عوامل گوناگون از جمله انتخاب مدل حفاظ و تراکم آن همچنین ارتفاع و بلندای آن به محصول مورد نیاز خود دستیابی بیابید .

دقت داشته باشید که نوک این گونه از حفاظ ها بسیار تیز و برنده است ؛ بنابراین یکی از مزیت های مهم حفاظ شاخ گوزنی به حساب می آید ، زیرا سارقان قادر نخواهند بود به راحتی به ساختمان مورد نظر ورود پیدا کنند .
اکثر این گونه از حفاظ های آهنی دیگر احتیاجی به حفظ و نگهداری ویژه نخواهند داشت و مشتریان همواره قادر هستند سال های متمادی را با اطمینان کامل و خاطری آسوده این حفاظ ها را مورد استفاده قرار دهند .
به عبارت دیگر حفاظ های شاخ گوزنی به عنوان یک حفاظ فلزی بر روی دیوار شناخته می شود که از طراحی های زیبا و منحصر به فردی برخوردار است ؛ همچنین وجود بلندی و ارتفاع و عرض های مختلف در آن باعث شده تا یکی از بهترین شیوه ها به منظور پیشگیری از ورود متجاوزان به ساختمان محسوب شود .

بعد از از دریافت نمودن اطلاعات از کارشناس مربوطه یک پیش فاکتور برای خریدار فرستاده می شود، که کلیه اطلاعات مربوط به حفاظ انتخاب شده از جمله ؛رنگ رنگ ،ارتفاع، متراژ مورد نظر ،قیمت ،هزینه نصب ، آدرس مکان مورد نظر، زمان و چگونگی تحویل حفاظ پروژه دران ثبت شده است .بعد از تایید شدن این پیش فاکتور خریدار مقداری پول به عنوان بیعانه واریز می نماید. در این صورت کارشناسان شروع به ساخت پروژه مورد نظر کرده و سعی می کنند در زمان موعد به خریدار تحویل بدهند .

اگر نصب کردن حفاظ به نصابان کارخانه واگذار شود یک روز زودتر از ارسال حفاظ ،جهت نصب توسط نصابان با خریدار هماهنگی می شود .

در زمان نصب کردن با تسویه حساب کامل از جانب خریدار ،محصول به مکان پروژه فرستاده می شود و فعالیت نصب با حضور اشخاصی ماهر و کار دیده که از کارخانه فرستاده شده اند انجام می پذیرد .

حفاظ شاخ گوزنی با رنگ الکترواستاتیک

1: حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

2: چرا از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنیم؟

در ابتدا به این موضوع میپردازیم که ایده ساخت این حفاظ از طبیعت برداشته شده است از شاخ زیبای گوزن.اینگونه حفاظها به علت در هم تنیده بودن هم زیبایی زیادی دارند هم عبور از آنها غیر ممکن است .حفاظ شاخ گوزنی دارای نقطه های تیز بسیاری در مسیر بالای دیوار که قرار میگرد است.با توجه به تجربه ای که ما در فروش حفاظ شاخ گوزنی داریم اکثرا افرادی مراجعه میکنند که ویلا یا خانه بزرگ آنها مورد سرقت قرار گرفته است و کسانی که تا به حال سرقتی از ویلا یا خانه بزرگ آنها صورت نگرفته است به ما خیلی کمتر مراجعه کرده اند .خوبی این حفاظ این است که به جای چوب از فلز استفاده شده که محکم و غیر قابل نفوذ است.با توجه به اینکه هزینه ای که ما برای خرید حفاظ شاخ گوزنی میکنیم بسیار ناچیز تر از ضرری است که در اثر دستبرد به اموال ما صورت میگیرد ،منطقی است که ما علاج واقعه قبل از وقوع کنیم و برای صرف این هزینه ناچیز هیچ گونه نگرانی به خود راه ندهیم.شما هم میتوانید در رنگ این حفاظها نظر بدهید هم در طرح و هم طول و اندازه این نوع حفاظها نظر بدهید و با توجه به اینکه تهیه و کار گذاشتن این نوع حفاظ زمان کمی میبرد شما میتوانید مطمئن باشید که در اسرع وقت کار به شما تحویل داده می شود و جای هیچ نگرانی نیست.مهمتر از همه اینکه شما با آرامش خاطر میدانید که اگر مدت زیادی هم به باغ ویلای خود سرکشی نکنید به دلیل امنیتی که حفاظ شاخ گوزنی ایجاد کرده است، هیچ اتفاق ناگواری نخواهد افتاد .

3: حفاظ شاخ گوزنی چگونه نصب می شود؟

نصب این حفاظ خیلی آسان است ولی باید توسط شخصی که تجربه دارد و شاخه های از قبل آماده شده را بتواند روی هم سوار کند انجام شود به طوری که آسیبی هم نبیند و شما تنها به خاطر مقداری ارزانتر بودن هزینه نصب کار را به کسی نسپرید که تجربه ای نداشته و نتواند کار را خوب انجام بدهد.شاید برای شما سوال باشد که دوام این حفاظهای شاخ گوزنی چه مدت است؟ به دلیل نوع رنگ آمیزی این نوع حفاظها برای مدت متمادی احتیاج به تعمیر ندارند مگر اینکه خوب رنگ آمیزی نشده باشند یا از جنس با کیفیت استفاده نشده باشد. در نظر داشته باشید که سارقان دنبال سرقت راحت هستند و هیچوقت زحمت این را به خود نمیدهند که از چنین حفاظ شاخ گوزنی عبور کنند بنابراین شما میتوانید به این حفاظها برای جلوگیری از سرقت اعتماد کنید.

4: حفاظ شاخ گوزنی با دوربین مدار بسته چه تفاوت هایی دارند؟

درست است که با نصب دوربین مخفی میشود تصویر سارق را شناسایی کرد و از طریق نیروی انتظامی دنبال سارق گشت ولی زمان زیادی که برای گشتن دنبال سارق صرف میشود نیز مهم است و شاید اصلا سارق پیدا نشود.ولی با نصب حفاظ شاخ گوزنی شما از ورود سارق به باغ ویلای خود جلوگیری کرده اید و دیگر دردسر به دنبال سارق گشتن را ندارید و هزینه دوربین های مدار بسته نیز خیلی گزاف و سنگین است و مسلما بیشتر از هزینه ناچیز نصب حفاظ شاخ گوزنی است.

5: در خرید حفاظ شاخ گوزنی چه نکاتی را باید بدانیم؟

1- فرسودگی در این حفاظ ها بسیار کم است به علت نوع رنگ آمیزی که انجام میشود.2- به علت تو در تو و تیز بود این حفاظها ،برش آنها حتی توسط حرفه ای ترین سارق ها بسیار مشکل است.3-دوامی که این حفاظها دارند نسبت به میله های معمولی که یا عمودی یا افقی هستند خیلی بیشتر است.4- دیگر لازم نیست برای دوربین مدار بسته یا مخفی هزینه کنید.5- قابلیت نصب حتی روی دیوارهای فلزی و کامپوزیت بدون رساندن کوچکترین آسیب به این دیوارها.

محل فروش حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی با قیمت مناسب و سایر حفاظ های دیگر مانند بوته ای و نیزار از گونه ی این حفاظ ها هستند که دارای استحکام بالایی هستند و بسیار پر کاربردند. دلی محبوبیت این نوع حفاظ ها این است که مورد تایید پلیس هستند و امنیت کامل را ایجاد می کنند . با شنیدن نام حفاظ شاخ گوزنی اولین چیزی که در ذهن افراد تداعی می شود شاخ گوزن می باشد. این حفاظ ها مانند شاخ گوزن بوده و جز بهترین نوع حفاظ های ساختمانی و مناسب قیمت ترین آن ها می باشد . بنابراین بهترین گزینه برای نرده دیوار ویلا ها , باغ ها و مزارع پرورش ماهی و منازل حفاظ شاخ گوزنی ست. امروزه بیشتر املاک و زمین های شخصی به حفاظ برای ویلا و منازل خود نیاز دارند.

زیبایی و مقاومت حفاظ شاخ گوزنی دیوار

از جمله عوامل دیگر انتخاب حفاظ شاخ گوزنی زیبایی و ظاهر آن می باشد . حفاظ های میله ای در واقع تداعی کننده زندان و حصار هستند، این در حالی است که حفاظ های شاخ گوزنی مدل های خیلی زیبا و قشنگی دارند که با رنگ های گوناگون با نمای ساختمان و مکان مورد نظرتان ست و هماهنگ می شوند .

نصب حفاظ شاخ گوزنی

تراکم حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

به میزان تکرار شده از یک شکل که اصولاً اشکال هندسی میباشند و به هم پیوسته و چند میل گرد به هم متصل می شوند .که نشاندهنده پایه در حفاظ شاخ گوزنی است .همه اینها روی یک شاسی دو متری که اندازه استاندارد همه حفاظ های شاخ گوزنی است قرار می گیرند .

مثلاً شما می توانید حرف v انگلیسی را به عنوان پایه و میزان تکرار آن بر روی یک شاسی دو متری را در ذهن خود متصور شوید که به هم متصل شده و تو در تو هستند .

دلیل اهمیت تراکم در حفاظ شاخ گوزنی این است که این مورد باعث افزایش امنیت یک نرده حفاظ در مواجهه با ورود اشخاص غیرمجاز حتی کسانی که سعی در استفاده از ابزار آلات گوناگون دارند .

اما با توجه به اینکه باید در نظر داشته باشیم که فقط تراکم سبب کیفیت یک نرده حفاظ نخواهد شد از این رو چگونگی ساخت یک نرده حفاظ و شکل آن در افزایش امنیت یک نرده حفاظ شاخ گوزنی موثر خواهد بود .

حال با اینکه شکل حفاظ مورد نظر انتخاب شد میزان تراکم در نرده بایستی جهت امنیت بیشتر مورد هدف باشد .

هرچقدر تراکم در یک نرده حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باشد میزان امنیت محل مورد نظر بیشتر شده و سبب پیشگیری بیشتر از ورود مهاجمان می شود . همچنین در مقابل فشارها و ضربه هایی که به این حفاظ ها وارد می شود مقاومت بالایی را نشان می دهند .

قيمت نرده شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

یکی از انواع حفاظ که می تواند خیال شما را بابت حفظ حریم شخصی آسوده کند، حفاظ شاخ گوزنی (Deer antler guard) با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. حفاظی که نسبت به سایر حفاظ ها برتری های بسیاری دارد. این حفاظ شما را وادار می کند که آن را برای محل مورد نظر خود انتخاب کنید. تولید حفاظ شاخ گوزنی در اشکال و ارتفاعات مختلف صورت میپذیرد.قبل از خرید حفاظ شاخ گوزنی باید به چند نکته توجه کنید :

1-تناسب ارتفاع و عرض حفاظ شاخ گوزنی با دیوار

اگر ارتفاع دیوار ملک شما کمتر از دو متر پنجاه سانتی متر است توصیه میگردد که از حفاظ با ارتفاع یک متر استفاده نمایید.

عرض حفاظ شاخ گوزنی برای دیواری که بین دو تا دو نیم متر است باید بالای پنجاه سانتی متر در نظر گرفته شود.

اگر دیوار ملک شما ازدو متر و پنجاه سانتی متر بیشتر است حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع هشتاد سانتی متر و عرض چهل سانتی متر جواب گو می باشد

جوشکاران حفاظ تخصصی ترین مجموعه تولید حفاظ شاخ گوزنی

عرض حفاظ شاخ گوزنی چرا نباید از چهل سانتی متر کمتر باشد

زیرا هرچه عرض حفاظ بیشتر باشد تردد را بر روی دیوار سختر می کندو سارق نمی تواند در کنا حفاظ بر روی دیوار حرکت کند.اصولا عرض دیوار را بیست سانتی متر در نظر میگیرند و اگر عرض حفاظ بیشتر از عرض دیوار باشد همین امر باعث ایجاد امنیت بیشتر خواهد شد.

تولید حفاظ شاخ گوزنی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت.

در مورد حفاظ بوته ای بیشتر بدانید

2-تناسب مدل حفاظ شاخ گوزنی انتخاب شده با نمای خارجی ساختمان

تولید حفاظ شاخ گوزنی در مدلهای مختلف و با اسامی گونا گون به بازار عرضه میگردد.

حفاظ بوته ای خاری . حفاظ لاله ای حفاظ آبشاری. حفاظ لیلیوم.حفاظ شعله ای و ……

که در بازار موجود و به حفاظ شاخ گوزنی معروف هستند.کدام از این مدل ها از نظر ساختار و طراحی دارای امنیت بیشتری می باشد در جواب این سئوال باید حفاظ مدل بو ته ای را نام برد.حفاظ بوته خاری در ابعاد و اندازه های مختلف قابل تولید می باشد.

که همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد ارتفاع حفاظ به ارتفاع دیوار بستگی دارد و در رابطه مستقیم می باشد.

3. نحوه چیدمان و جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی

جوشکاری شاخکها در تولید حفاظ شاخ گوزنی بسیار مهم است .توجه داشته باشید که بهترین نوع جوشکاری برای تولید حفاظ شاخ گوزنی جوش co2 می باشد جوشکاری این نوع حفاظ با جوش قوس الکتریکی(جوش برق) به هیچ عنوان توصیه نمی گردد چرا که علاوه بر نفوذ کم وجود سرباره (گل جوش) باعث پایین آمدن کیفیت در رنگ امیزی حفاظ میگردد .

نصب گارد شاخ گوزنی

نصب کردن حفاظ شاخ گوزن به دو مرحله انجام می پذیرد مرحله اول اندازه گیری و کارشناسی مکان مورد نظر و مرحله دوم نصب کردن حفاظ می باشد .

_اندازه گیری و کارشناسی حفاظ شاخ گوزنی:

گام اول جهت تولید هر پروژه در ساختن حفاظ این است که کارشناس برای اندازه گیری دقیق طول کار به مکان مورد نظر فرستاده می شود پس از اندازه گیری دقیق و فراز و فرودهای مکان مورد نظر کارشناس مربوطه بایستی موارد خاصی مانند جنس دیوار و یا سردرها همچنین موانعی که روی دیوار هست را مورد بررسی قرار دهد و در نظر بگیرد .

در بعضی از موارد که طول کار کم هست و دیواری چگونه فرازونشیب ای ندارد شخص خریدار قادر هست که کار خود را اندازه گیری کرده و با فرستادن عکس برای کارشناسان سفارش خود را انجام داده تا به ساخت حفاظ مورد نظر وی اقدام کنند .

حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه های گیوتین خورده در هم تنیده ای همانند خار یا شاخ گوزن می باشد. این حفاظ ها از جدید ترین مدل های حفاظ دیوار حیاط و باغ و ویلا و صد البته از بهترین نوع حفاظ دیوار ساختمان است. میلگرد های گیوتین خورده حفاظ های شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند كه توسط افرادی كار آزموده در تراكم های مختلف كنار هم به صورت زنجیری جوش داده و تولید می شوند كه به صورت متراكم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست كنندگان محترم ساخته می شود .

محافظ شاخ گوزنی یكی از مدل حفاظ های بوته ای میلگردی است كه با طراحی مدرن و منحصر به فردی تولید شده است و به همین جهت از زیبایی خاصی برخوردار است. این مدل از حفاظ ضد سرقت دیوار حیاط با الهام از شاخ های گوزن طراحی شده است و به همین جهت نصب حفاظ شاخ گوزنی دارای ظاهری متفاوت خواهد بود. نرده شاخ گوزنی اولین مدل از حفاظ های دیوار مدرن محسوب می شود.
این سری از حفاظ های دیوار علاوه بر آن كه از ضریب امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند، دارای ظاهری شیك نیز می باشند. امروزه بسیاری از افراد به زیبا و خاص شدن نمای ساختمان ها بسیار اهمیت می دهند و همین امر موجب شده تا این محصول مورد توجه افراد متعددی قرار گیرد.
خرید نرده شاخ گوزنی

تولید شاخگوزنی در کارخانه با ارتفاع استاندارد 50 تا 120 سانتیمتر در بازار وجود دارد و معمولاً بر روی دیوارهای دور حیاط ساختمان نصب و توسط میلگرد یا صفحه پلیت به دیوار متصل می شود. محافظ دیوار شاخ گوزنی مدرن ، برای حفظ امنیت ساختمان ها و مراکز تجاری حتی بالکن ها استفاده می شود. ساخت محافظ شاخ گوزنی از فولاد مستحکم و مقاوم با نوک های تیز و برنده که همچون چاقو خطرناک است. حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر زیبایی و امنیت بسیار بالای آن مقرون به صرفه نیز می باشد. خرید و نصب حفاظ مدل شاخ گوزنی در ثامن آرکا برای شما عزیزان مزایای بسیاری دارد.

آیا در کرج یا کردان زندگی می کنید و در جستجوی تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی هستید؟ اما حفاظ شاخ گوزنی در شرق تهران یعنی دماوند، گیلاوند، کیلان، جابان، رودهن ما مشتریان زیادی برای انواع بهترین حفاظ های روی دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی داریم.

همچنین کمی آنطرف تر در استان سرسبز مازندران نیز حفاظ شاخ گوزنی در شهرهایی همچون نوشهر، چالوس،آمل،کلاردشت،چمستان،نور، عباس آباد و رویان افتخار اعتماد مشتریان برای نرده شاخ گوزنی برای ویلا را داریم.

اما حفاظ شاخ گوزنی در رشت برای شهرهای انزلی، لاهیجان، لنگرود، آستارا، رودسر، مماسال، کیاشهر، سنگر، کلاچای، لشت نشا و خمام نیز پروژه های حفاظ شاخ گوزنی زیادی داریم. در هر جای ایران که باشید افتخار داریم که به ما اعتماد کردید و یقینا کیفیت و قیمت بدیهی ترین پاسخ ما به لطف و اعتماد شماست.

قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج و تهران قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی دارای مشخصات فنی ساخت مانند ارتفاع، تراکم (تعداد ردیف در هر شاخه) و رنگ آمیزی نیز می باشد که در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان نقش دارند. در این بین تراکم های ۱۱ تا ۱۵ ردیف در هر شاخه، معمولاً ساخته شده و موجود هستند و ارتفاع آن بستگی به کار و نیاز مشتری دارد. برای اتصال میلگردهای حفاظ شاخ گوزنی، از دو نوع جوش الکترود و جوش CO2 استفاده می شود و این فاکتور نیز در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی نقش دارد. میلگردها به طریقی به هم جوش خواهند خورد که هرکدام به یک سمتی رشد کرده و دارای آرایش منظمی باشند و مانع عبور انسان و حیواناتی مثل گربه شوند.


انواع مدل های حفاظ شاخ گوزنی :

شاخ گوزنی در دو طرح قدیمی و خم جدید تولید میشود. اما به طور کلی انواع حفاظ روی دیوار در بازار به نام حفاظ شاخ گوزنی شناخته می شوند در صورتی که حفاظ شاخ گوزنی تنها یک مدل از انواع حفاظ های روی دیوار می باشد و مدل های دیگر شامل حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ سرنیزه ای مدرن، حفاظ سرنیزه ای کلاسیک، حفاظ آبشاری و... است.


1- حفاظ شاخ گوزنی ساده :

حفاظ شاخ گوزنی برای ایجاد امنیت منزل و جلوگیری از ورود غافلگیرانه افراد ، سارقان و حیوانات وحشی و…. ساخته میشود . حفاظ آهنی معمولا روی دیوار نصب می شود و امنیت خانه را تامین می کند اما گاهی در بالکن ها و حتی روی پنجره نیز نصب می شود. در سالیان دور حفاظ نرده شاخ گوزنی حفاظ های به کار رفته بصورت نیزه یا سیم خاردار بوده است که دارای معایب بسیاری بودند ، ولی هم اکنون شاهد نسل جدیدی از حفاظها هستیم .

حفاظ های شاخ گوزنی از لحاظ قیمت مناسب ترین قیمت را در بین انواع حفاظ های روی دیوار دارد و همچنین از لحاظ ایمنی در رده مناسبی از محافظ های روی دیوار قرار دارد. نکته قابل توجه در انتخاب حفاظ روی دیوار این است که ایمنی حقا ها رابظه عکس با استحکام انها دارند. یعنی هرچه حفاظ محکم تر باشد از ایمنی حفاظتی کمتری برخوردار است ! مورد بالا بر این اساس استنباط شده است که زمانی فردی میخواهد از روی دیوار یا حفاظ عبور کند به ناچار باید بروی حفاظ تکیه داشته باشد حالا اگر حفاظ محکم باشد، فرد به راحتی از محکم بودن نرده استفاده کرده و از آن عبور مینماید. اما اگر حفاظ لرزش داشته باشد این لرزش باعث شده که فرد با اطمینات خاطر نتواند به حفاظ تکیه داشته باشد و اگر حفاظ روی دیوار از نوع شاخ گوزنی باشد با شاخک های در هم تنیده شده و سر تیز فرد متجاوز به هیچ عنوان چرات عبور از روی حفاظ را پیدا نمیکند. این مورد باعث شده تا حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر قیمت پایین ازامنیت بسیار قابل قبولی برخوردار بشود.

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی

2- حفاظ شاخ گوزنی آبشاری :

حفاظ شاخ گوزنی آبشاری با استفاده از با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه تولید شده است که همین امر موجب شده تا این محصول بسیار مورد استفاده قرار گیرد. حفاظ شاخ گوزنی طرح اف f یا آبشاری را در رنگ های مختلفی نیز تولید نموده اند که در نتیجه این امکان فراهم آورده می شود تا تمام افراد بتوانند با توجه به نمای ساختمان این محصول را تهیه نمایند. حفاظ دیوار شاخ گوزنی از جمله مدل حفاظ های مدرن تولید شده ای محسوب می شود که علاوه بر ضریب امنیتی بالایی که داراست، از زیبایی نیز برخوردار می باشد.


3- حفاظ بوته ای :

حفاظ های بوته ای ارتفاع های مختلفی دارد و در ارتفاعات متفاوتی تولید می شوند. که بهترین آن ها انواع استانداردی نیز دارد. همچنین می توان اینطور اشاره کرد که این مدل از حفاظ ها تراکم های متفاوتی هم دارند. یکی از نکته هایی که باید در انتخاب حفاظ خاری به آن دقت کنید این است که شما میتوانید تراکم های مختلفی از حفاظ های بوته ای را برای ساختمان خود استفاده کنید و تماما به استفاده شما بستگی دارد. شکل ظاهری این نوع حفاظ ها باعث می شود که زیبایی نمای ساختمان شما هم بیشتر شود.

حفاظ بوته ای شکلی دارد که باعث می شود شکل ظاهری آن ها بیشتر به چشم بیاید. این نوع حفاظ ها در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اینطور گفته می شود که از حفاظ های بوته ای باید در نصب پایگاه های نظامی و همچنین در بخش های مختلفی مانند فرودگاه ها، مدارس و همچنین منزل نیز استفاده شود. شما همچنین در مجتمع های مسکونی و همچنین هتل ها و زندان ها میتوانید از حفاظ بوته ای استفاده کنید. کاربرد بالای این محصول باعث می شود تا به صورت عمده در این زمینه و برای حفظ امنیت مورداستفاده قرار گیرند.


4- حفاظ نیزار :

حفاظ نیزار همان طور که از نام این محصول بر می آید، ایده ساختش از نیزارها گرفته شده است. تمام شاخه های آن رو به بالا است و امنیت مختص به خود را دارد. اندازه های استاندارد این نرده که حفاظ ثامن آرکا اقدام به تولید آن می کند: ارتفاع : از ۷۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر عرض: ۵۰ تا ۷۰ قطر میلگرد: ۱۰ شاسی : قوی ۲۰* ۳۰ البته نرده های حفاظ نیزار و اندازه های آن بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است. بسته به خواست مشتری معین می شود که در حفاظ سفارش داده شده، از رنگ های معمولی استفاده شود و یا کوره ای.


5- حفاظ لیلیوم :

حفاظ لیلیوم جزو زیباترین حفاظ های تولید شده تاکنون می باشد. از نظر امنیت حفاظ لیلیوم دارای امنیت بیشتری نسبت به حفاظ شاخ گوزنی است. این حفاظ با الهام از گل زیبای لیلیوم ساخته شده و به صورت دو رنگ ، رنگ آمیزی می شود . یکی از محاسن فوق العاده این حفاظ گسترش از مرکز بوده که امکان تولید در ارتفاع های دلخواه را فراهم می سازد .


6- حفاظ نخل مرداب :

حفاظ نخل مرداب از حفاظ های نسل جدید است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است . همواره بهترین راه حل ها برای مشکلات بشر در طبیعت نهفته بوده. طرح این حفاظ نیز از گل های مرداب الهام گرفته شده است. این نوع نرده ، مناسب برای انواع ساختمان های کم طبقه و ویلایی مسکونی می باشد. حفاظ مدل نخل مرداب یکی از بهترین گزینه ها برای محافظت از محیط خانه ها، اداره جات، شرکت ها و کارخانه ها می باشد. اگر به دنبال روشی مطمئن هستید تا از محیط خانه یا محل کار خود محافظت کنید، بدون شک نرده نخل مرداب یکی از بهترین گزینه هاست.


طراحی نرده حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای می باشد که الهام گرفته از شاخ گوزن می باشد. این محصول در عین زیبایی و به دلیل شاخک های به هم متصل شده که توسط جوش برق و نوک بسیار تیز حفاظ شاخ گوزنی که توسط دستگاه برش قبل از مونتاژ برش میخورد که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده خواهند شد و به صورت متراکم در طول و عرض ساخته می شود . همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود . این حفاظ ها با وجود ظاهری زیبا که به سر در ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن لبه های حفاظ و همین ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .

امنیت خانه موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد خصوصاً زمانی که ساکنین آن قصد سفر دارند. سرقت از خانه از جمله نگرانی های قبل از سفر است که ممکن است در اثر غفلت نصب نکردن حفاظ شاخ گوزنی صاحب خانه اتفاق افتد زیرا که اغلب سرقت ها در زمان نبود ساکنین منزل اتفاق می افتد. بنابراین ایمنی خانه از اولین اولویت هایی است که قبل از ترک منزل باید به آن توجه کنید.

نرده حفاظ شاخ گوزنی برای ایجاد امنیت منزل و جلوگیری از ورود غافلگیرانه افراد ، سارقان و حیوانات وحشی و…. ساخته میشود . حفاظ آهنی معمولا روی دیوار نصب می شود و امنیت خانه را تامین می کند اما گاهی در بالکن ها و حتی روی پنجره نیز نصب می شود. در سالیان دور حفاظ نرده شاخ گوزنی حفاظ های به کار رفته بصورت نیزه یا سیم خاردار بوده است که دارای معایب بسیاری بودند ، ولی هم اکنون شاهد نسل جدیدی از حفاظ ها هستیم .

تولید حفاظ شاخ گوزنی

شرکت ثامن آرکا تولید کننده انواع حفاظ و نرده

برای جلوگیری از اتفاقات و حوادث ناگوار ساکنین خانه باید با روش های حفاظت از خانه آشنا شده تا از بروز جرم پیشگیری کرده و یا در صورت وقوع آن بتوانند با آن برخورد کنند. در ادامه به طور گسترده در خصوص روش های جلوگیری از سرقت منزل صحبت می شود.

حفاظ شاخ گوزنی نوعی حفاظ از جنس فلز مقاوم است که بر روی دیوار ساختمان نصب می شود. با نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار (نرده دیوار) با هزینه بسیار کم امنیت ساختمان را تضمین کنید. معمولا حفاظ شاخ گوزنی را با نام های دیگری مثل نرده شاخ گوزنی، حفاظ بوته ، حفاظ دیوار،حفاظ ساختمان، حفاظ آبشاری، حفاظ آهنی، حفاظ دیواری، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی نیز می شناسند.

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ های آهنی دیوار است که شگرد بسیار خارق العاده ای برای به دام انداختن افراد مزاحم دارد. هیچ راه فراری از این نرده آهنی محافظ دیوار برای هیچ جنبده ای وجود ندارد. تعاریف و ویژگی های بسیار زیادی برای نرده آهنی شاخ گوزنی بیان شده است که گاهی اوقات اغراق آمیز و برخی مواقع هم جای بحث دارند، اما در نهایت این حفاظ آهنی دیوار را می توان از جمله پرطرفدارترین و پر استفاده ترین انواع حفاظ دیوار دانست. از علت نام گذاری این حفاظ تا قوانینی و استانداردهای ساخت آن را مو به مو بررسی خواهیم کرد.در پایان شما هم می توانید به عنوان یک متخصص درباره نرده آهنی شاخ گوزنی اظهار نظر فرموده و در صورت نیاز حتی درباره جزئیات آن با یک متخصص ساخت و طراحی نرده آهنی دیوار به گفتگو بپردازید.

حفاظ شاخ گوزنی چیست ؟

بسیاری از اختراعات و ابداعات انسان برگرفته از طبیعت می باشد .حفاظ شاخ گوزنی نیز این گونه است . همانگونه که خداوند شاخ ها را در اختیار گوزن قرار داده تا در مقابل هجوم دشمنان از خود دفاع کند و حفاظ های شاخ گوزنی نیز بر این اساس طراحی شده است .حفاظ های شاخ گوزنی به شکل میله های برنده و نوک تیز فلزی است که بصورت در هم تنیده و فشرده و همچنین نامنظم به یکدیگر وصل شده اند ،که با توجه به فضایی که می گیرند و ارتفاع آنها از ورود افراد سارق جلوگیری می کنند .حفاظ های شاخ گوزنی با در نظر گرفتن قدرت مالی و تقاضای مردم در انواع گوناگونی طراحی و ساخته می شوند بر این اساس شما می توانید به میزان پولی که دارید حق انتخاب داشته باشید .

حفاظ شاخ گوزنی چه مدل حفاظی است؟

دیوارها با اینکه معمولا در اندازه و ارتفاع مناسبی ساخته می شوند، اما همیشه به عنوان یک نقطه ضعف بزرگ برای ساختمان ها محسوب می گردند. مسطح بودن بالای دیوار این امکان را برای سارقان و افراد متفرقه فراهم می دارد، تا به راحتی راه ورود به داخل ساختمان را یافته و برای کارهای شیطانی خود وارد خانه ها شوند. اما چاره کار چیست؟ حفاظ شاخ گوزنی و یا همان نرده آهنی شاخ گوزنی می تواند یکی از بهترین چاره ها برای حل این مسئله باشد. حفاظ شاخ گوزنی مجموعه ای از میلگردها و آهن های تنیده شده رد هم است که به شکل منظمی کنار هم قرار گرفته و شکل و شمایلی شبیه به شاخ های گوزن را تشکیل داده اند. از این رو است که این حفاظ به نام حفاظ شاخ گوزنی نام گذاری شده است. شباهت های زیادی بین نرده آهنی شاخ گوزنی و خود شاخ گوزن وجود دارد که تبدیل به مزیت های بزرگ این نرده آهنی و حفاظ دیوار شده اند.

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

مزایای استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

مزایا و کاربردهای زیادی برای حفاظ شاخ گوزنی وجود دارد که می توانند دلایل انتخاب ما به عنوان یک محافظ قدرتمند دیوارهای ساختمان باشند. وظیفه اصلی نرده آهنی شاخ گوزنی حفاظت از دیوارهای ساختمان شما و عدم اجازه ورود به افراد بیگانه و متفرقه به داخل ساختمان است. البته این به این معنی نخواهد بود که افراد آشنا و یا حتی خود شما اجازه ورود از بین شاخ های حفاظ شاخ گوزنی را خواهید داشت، خیر.در واقع هر گونه عبور و مرور از بالای دیوار های ساختمان بعد از نصب حفاظ شاخ گوزنی از روی دیوار ساختمان شما به صورت مطلق ممنوع خواهد شد. از مزایای مهم نرده آهنی شاخ گوزنی می توان به موارد زیر اشاره نمود: استحکام فراتر از انتظار یکی از ویژگی های شاخ گوزن محکم بود ن وعدم شکنندگی آن در مقابل هر برخوردی است. این شاخ ها تا وقتی که خود حیوان اراده نکند و موقع آن نرسیده باشد، روی زیمن نخواهند افتاد. از این رو است حفاظ شاخ گوزنی نیز به پیروی از استحکام شاخ های گوزن کاملا مستحکم و ایمن ساخته شده اند. هیچ راهی برای شکستن، بریدن و از بین بردن نرده آهنی شاخ گوزنی وجود ندارد.حفاظ شاخ گوزنی | قیمت حفاظ شاخ گوزنی | نرده شاخ گوزنی | قیمت نرده شاخ گوزنی | قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی | حفاظ شاخ گوزنی دست دوم | حفاظ شاخ گوزنی قیمت | قیمت نرده حفاظ روی دیوار

برخلاف بسیاری از محافظ های امروزی که با اولین باران زنگ زده و دیگر قابل استفاده نخواهند بود شما تنها در هر دهه لازم است که یک بار نگاهی به شاخ های حفاظ شاخ گوزنی انداخته و آن را کمی جلا دهید. وگرنه باد و باران آسیبی برای آن محسوب نمی شوند.1- حفاظ نرده شاخ گوزنی آهنی دیوار 2- بوته ای و نی زار روبه رو هستیم که از نظر شکل ظاهری ،امنیت و قدرت بسیار عالی تر بوده و مورد تایید پلیس کشور نیز می باشد. جنس رنگ و ابعاد حفاظ نرده شاخ گوزنی جنس رنگاز نوع فام بوده است که کیفیت بسیار عالی و مورده قبولی را دارا می باشد. اندازه طولی شاخه از این حفاظ معمولا به ۲ متر می رسد. عرض این نوع ازحفاظ به ۳۰ تا ۷۵ سانت می رسد.

حفاظ شاخ گوزنی نوع پر استفاده ای از حفاظ ها است که به دلیل شباهت بسیار زیاد این نوع حفاظ به شاخ گوزن نام حفاظ شاخ گوزنی را برای آن انتحاب کرده اند. این نوع حفاظ در تراکم مختلف و با ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود و معمولا استفاده از آن در کشور ایران و عراق رواج یافته و با گذشت زمان محبوبیت آن نیز در بین مردم بیشتر می شود.

جالب است بدانید که حفاظ های میله ای امروزه به عنوان حفاظ روی دیوار به کار برده نمی شوند، و بیشتر در مکان هایی که دیوارهای بسیار طویل البته کوتاه را دارند کاربرد دارند، مانند؛ زمینهای بزرگ کشاورزی و یا پایانه های مسافربری و غیرهبهتر است بدانید که سفارش کردن و خرید حفاظ شاخ گوزنی بسیار آسان است شما می توانید با برقراری یک تماس با کارشناسان فروش از مجتمع ثامن آرکا سفارش خود را اعلام کرده و دریافت نمایید در این صورت کارشناسان کارخانه با مشاوره شما را از قیمت ها و چگونگی هر یک از حفاظ ها آگاه کرده و در انتخاب بهتری به شما کمک خواهند کرد .با کنترل دسترسی ها و حفاظت از اموال خود می توانید خانه خود را در برابر ورود افراد غیرمجاز ایمن سازید و با خیال آسوده به سفر بروید. استفاده از انواع روش های حفاظتی مثل بهره گیری از دوربین های مداربسته، بستن حفاظ هایی مثل حفاظ شاخ گوزنی بروی دیوار حیاط از جمله کارهایی است که می تواند مانع ورود سارقین به داخل خانه شود. متأسفانه سرقت تنها مورد خطرناک نیست. آتش سوزی و حوادث ناگوار دیگری نیز وجود دارند که به دلیل بی توجهی و عدم مسئولیت پذیری ساکنین منزل مسکونی ممکن است رخ دهد.

چیدمان نرده محافظ شاخ گوزنی

نصب نرده شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی به گونه ای است به منظور اجرای آن نیازی به خرابی نمی باشد. این مدل از حفاظ قبل و بعد از اسکان در ساختمان نیز قابل اجرا می باشد. سهولت در اجرای حفاظ شاخ گوزنی سبب شده تا این محصول مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. با توجه به مزایای گفته شده همچون زیبایی، امنیت، طول عمر و از همه مهمتر قیمت به صرفه این نوع حفاظ می تواند یکی از بهترین حفاظ ها در نظر گرفته شود چرا که با یک تیر می توان چندین نشان زد!

در مقایسه با انوع دیگر حفاظ، حفاظ شاخ گوزنی می تواند ضریب امنیت محل سکونت شما را تقریبا به صد برساند، چرا که عبور از آن تقریبا غیر ممکن خواهد بود البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که باید متناسب با محل سکونت خود ارتفاع حفاظ را تعیین کنید تا بتوانید استفاده حداکثری از آن را داشته باشید. انوع دیگر حفاظ نمی توانند به اندازه ی این نوع حفاظ از حریم شخصی شما محافظت کنند ، چرا که اکثر حفاظ های دیگر طراحی تقریبا قدیمی دارند که افراد سود جو می توانند با کمی زحمت از آن عبور کرده و وارد حریم شخصی شما شوند. نرده شاخ گوزنی طراحی مدرنی را به شما ارائه می کند که همانطور که اشاره شد علاوه بر زیبایی امنیت بسیار بالایی دارد به طوری که عبور از آن تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با دیگر حفاظ ها

با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی و سایر مدل حفاظ های شبیه به آن از جمله حفاظ بوته ای و حفاظ آبشاری می توان موجب منحصر به فرد شدن نمای ساختمان های مختلف گردید. یکی دیگر از تفاوت های حفاظ شاخ گوزنی با دیگر مدل حفاظ های دیوار آن است که این محصول از تنوع بالایی در سایز برخوردار است و به همین جهت می توان مطابق با شرایط قرار گیری ساختمان به منظور خرید آن اقدام کرد. این مدل از حفاظ دیوار یکی از حفاظ های است که در شرایط آب و هوایی مختلف نیز قابل استفاده می باشد. این مدل از حفاظ توسط تولیدکنندگانی همچون صنایع فلزی ثامن آرکا با تنوع گسترده و قیمت بسیار مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

هزینه خرید نرده حفاظ شاخ گوزنی

قیمت خرید نرده حفاظ آهنی شاخ گوزنی تهران در قیاس با سایر شهرهای دیگر بسیار مقرون به صرفه تر است. این مقرون به صرفه بودن را در دو جنبه می توان مورد بررسی قرار داد. اول از این جهت که هزینه ای که مشتریان تهرانی در قیاس با سایر شهرهای دیگر برای خرید حفاظ های آهنی پرداخت می کنند، به مراتب نسبت به دیگر شهرهای ایران کمتر است و از جهتی دیگر کیفیت بالای تولید حفاظ شاخ گوزنی تهران نیز نسبت به سایر شهرهای دیگر بسیار بالاتر است. به همین علت می توان گفت با توجه به کیفیت بالای حفاظ های تولیدشده در تهران بدون هیچ شک و شبهه ای و بدون در نظر گرفتن قیمت نهایی آن می توان به ضرس قاطع به مقرون به صرفه بودن حفاظ شاخ گوزنی تهران اذعان داشت.

خرید حفاظ شاخ گوزنی دور ساختمان

پراکندگی شاخک ها در حفاظ شاخ گوزنی تهران حفاظ شاخ گوزنی تهران که توسط تولیدکنندگان تهرانی تولید و طراحی می گردد، دارای پراکندگی بسیار زیادی است. به همین جهت است که این نوع از حفاظ ها نسبت به سایر حفاظ های آهنی از امنیت بیشتری بهره مند هستند.

چرا که پراکندگی شاخک های این نوع از حفاظ های آهنی سبب می شود. که فکر به سرقت بردن ساختمان هایی که از حفاظ شاخ گوزنی تهران استفاده می شوند، به هیچ عنوان به ذهن هیچ سارقی خطور نکند. به همین دلیل هر چقدر پراکندگی شاخک ها در حفاظ شاخ گوزنی زیادتر باشد، طبیعتا امنیت این نوع از حفاظ ها بیشتر خواهد شد. حفاظ شاخ گوزنی تهران دربردارنده این مزیت فوق العاده ای است. که با خرید آن می توانید آسایش خاطر را به خانه های خویش ببخشید. و به هیچ عنوان نگران از دست رفتن وسایل گرانبهای موجود در ساختمان خویش نباشید.

در صورتی که شما با فاصله زیاد از کارخانه زندگی می کنید و یا فرصت آمدن و دیدن حفاظ ها را از نزدیک ندارید و نمی توانید به صورت حضوری حضور یابید تا قراردادی بین تان منعقد شود. از این رو کارشناسان می توانند با فرستادن عکس های متفاوت از پروژه های انجام شده و حفاظ کشی به واسطه حفاظ های گوناگون شمارا در خریدتان یاری خواهند رساند .

در انجام پروژه های بزرگتر به طور معمول شخص خریدار به صورت حضوری به کارخانه مراجعه می نماید و با مشاهده نمونه های موجود در کارخانه و بررسی همه پارامترها و همچنین مطمئن شدن از اینکه این کارخانه توانایی پاسخگویی به پروژه های سنگین را دارد قرارداد را منعقد می نمایند .

بعد از انتخاب کردن نوع حفاظ و تخمین هزینه نهایی پروژه مورد نظر ،کارشناسان کارخانه با هماهنگی خریدار و مشخص نمودن یک زمان مناسب جهت اندازه گیری دقیق پروژه و همچنین بررسی نمودن دیوار ها و کش و قوس های ان به مکان مد نظر فرستاده می شوند .

تنوع رنگ حفاظ شاخ گوزنی

رنگ بندی و زیبایی خیره کننده نرده شاخگوزنی رنگ بندی و زیبایی نرده آهنی تهران از مزیت های شایان توجهی است که با خرید از تولیدکنندگان تهرانی می توانید از آن بهره مند گردید، پس اگر شهروند تهرانی هستید و می خواهید برای سردر منزل خویش یا بالای دیوار منزل مسکونی خودتان از حفاظ آهنی موجود در بازار استفاده کنید، می توانید با خرید حفاظ شاخ گوزنی تهران در قالب رنگ بندی های بسیار زیبا علاوه بر تضمین مالی و جانی خود و سایر اعضای خانواده خویش می توانید، حس زیبایی بسیار زیادی را به کوچه و خیابان خود ببخشید و نمای بیرونی ساختمان خود را با رنگ بندی های بسیار خیره کننده ای تا حد فزاینده ای زیبا و لاکچری طرح بندی نمایید. ی را از فواصل بسیار طولانی نیز به سمت و سوی خویش خیره می سازد و همین امر ارزش ملک مورد نظر را نیز بسیار زیادتر می کند.

بنابراین در یک کلام اگر قصد امنیت ساختمان خود دارید و می خواهید با خرید نرده آهنی زیبایی دوچندانی به کوچه و خیابان مشرف به منزل خویش ببخشید، می توانید با خرید حفاظ شاخ گوزنی تهران به این مهم دست یافته و از تمامی مزیت های استفاده از حفاظ های آهنی به صورت یکجا در منزل آپارتمانی خویش بهره مند گردید.

تولید حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی را در تهران زیر نظر تولیدکنندگان مطرح تهرانی سفارش دهید تا به این منظور از خواص منحصر به فرد و مشخصه های بسیار خیره کننده حفاظ های آهنی مد روز دنیا به بهترین نحو بهره مند گردید.

راهکارهای حفظ امنیت ساختمان ها در گذشته های دور اکثر خانه ها در متراژهای بزرگ و دارای حیاط بودند که همین امر جدا از زیبایی منحصر به فردی که به منازل مسکونی می بخشید، موجب راه نفوذ سارقین مختلف به درون این ساختمان ها می شد. به همین جهت در همان اوان تا به کنون صاحبان منازل مسکونی به فکر راه چاره ای افتاده تا برای جلوگیری از نفوذ سارقین مختلف و نیز برقرار شدن امنیت و آسایش درون ساختمان ها از راه ها و شیوه های مختلفی استفاده نمایند. یکی از این راه ها استفاده از درب های ضد سرقت بوده است که تولیدکنندگان مختلف رو به تولید و عرضه این نوع از درب ها آورده اند.

تاریخچه نصب حفاظ روی دیوار

استفاده از نرده های چوبی یا آهنی مختلف نیز در همین راستا از جمله راهکارهایی بوده است که بشر از گذشته تاکنون در قالب طرح ها و مدل های مختلفی تولید کرده است. حفاظ بالای دیوار شاخ گوزنی یکی از مدل حفاظ های تقریبا قدیمی بوده است که از گذشته تاکنون وجود داشته و هنوز هم در قالب مدل های دیگری وارد بازار شده اند.

اما حفاظ بالای دیوار تنها به حفاظ شاخ گوزنی محدود نمی گردد و امروزه حفاظ های بالای دیوار زیادی را با اسم های مختلف و در قالب طرح ها و مدل های بسیار متنوع و زیبای زیادی مشاهده می کنیم که هر کدام از آن ها می توانند سلیقه هر یک از افراد مختلف گردند تا با خرید این نوع از حفاظ ها، سلامت مالی و جانی خود و اعضای خانواده خود را تضمین نمایند. بنابراین اگر هر طرح و ایده ای در ذهن خود در سر می پرورانید، می توانید با انتخاب یک مدل از مدل های متنوع حفاظ بالای دیوار به هدف مورد نظر خویش دست یابید.

حفاظ شاخ گوزنی نوک تیز

انواع مختلف حفاظ مدل شاخ گوزنی بالای دیوار

حفاظ شاخ گوزنی بالای دیوار امروزه در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که در میان انواع و اقسام مختلف حفاظ بالای دیوار می توان به حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ بوته ای، حفاظ سر نیزه ای، حفاظ نیزار و… اشاره کرد که هر کدام از این مدل های مختلف حفاظ های بالای دیوار با طراحی های منحصر به فرد خاص خود تولید گردیده اند.

در این بین حفاظ بالای دیوار لیلیوم، نیزار و بوته ای برگرفته از طبیعت می باشند و مدل این نوع از حفاظ ها با توجه به شکل و شمایل گل های موجود در طبیعت ساخته شده اند و با الهام گرفتن از طرح گل های مختلف، حفاظ بالای دیوار مستحکم و مقاومی ساخته اند که موجب برقراری امنیت و آسایش خانواده ها گردیده است.

در طراحی صنعتی نیز اصلی و قانونی وجود دارد مبنی بر اینکه انسان ها می توانند با بهره گیری از دل طبیعت فکر خود را گسترش داده و با تفکر و دید باز رو به طراحی های هنرمندانه و خلق و نوآوری های بی نظیری در سطح جهان آورند. کما اینکه در طراحی های مختلف امروز بشری این امر بسیار مشهود می باشد. حفاظ بالای دیوار نیز از این قاعده مستثنی نگردیده و با الهام گرفتن از دل طبیعت امروزه مدل های متنوع و گوناگونی از حفاظ های بالای دیوار را ملاحظه می کنیم که انسان ها می توانند از آن ها برای سطح ایمنی منزل خویش بهره گیرند.

زیبایی حفاظ شاخ گوزنی

این نوع از حفاظ ها علاوه بر زیبایی های منحصر به فردی که دارد و موجب زیباسازی نمای بیرونی ساختمان ها می گردد، استحکام و مقاومت خاصی داشته و به این صورت طراحی و ساخته شده اند که این نوع از گل ها با شاخه های متنوع و زیادی که دارند و به صورت بسیار تیز و برنده ای ساخته شده اند تا اگر هر سارق و فرد مزاحم و شروری قصد شرارت و سرقت از این خانه های حیاط دار داشته باشد، به هیچ عنوان نتواند با گیر کردن دست و پای خود به شاخه های این نوع از حفاظ ها از روی آن ها عبور کند چرا که نوک تمامی این شاخه ها بسیار تیز و برنده بوده و به همین منظور عبور و نفوذ از آن ها را کاری بسیار دشوار و قریب به محال کرده است.

به همین علت است که توصیه می گردد به جهت بالا بردن سطح ایمنی منازل حیاط دار از حفاظ بالای دیوار در طرح ها و مدل های متنوع و مختلف زیادی استفاده شود تا سودای به یغما بردن این خانه ها به یک رویا و آرزوی محالی برای سارقان و افراد شرور تبدیل گردد. حفظ امنیت و آسایش خاطر اصلی ترین کاربرد حفاظ بالای دیوار کاربرد های متنوع حفاظ بالای دیوار امروزه حفاظ بالای دیوار روی دیوار منازل مسکونی، ساختمان های اداری – تجاری مختلف، باغ ها و ویلاها و سایر اماکن فرهنگی و … استفاده می شود که گرداگرد این نوع از اماکن را دیوارهای کوتاهی تشکیل داده اند که به راحتی عبور از آن ها برای هر کسی امکان پذیر می باشد.

به همین جهت برای آسایش ساکنین منازل مختلف و سایر این اماکن نامبرده از حفاظ بالای دیوار استفاده می شود تا عبور از روی این دیور ها را به یک رویای محال برای هر کسی تبدیل سازد. بنابراین به طور کلی کاربرد حفاظ بالای دیوار بسیار متنوع و زیاد می باشد و می توان از آن ها در راستای ارتقای سطح ایمنی و نیز ارتقای زیبایی ظاهری نمای خارجی ساختمان های مختلف بهره برد تا با خیالی آسوده خاطر در کمال آسایش و آرامش به زندگی شخصی خویش پرداخت و سلامت وسایل گرانبهای داخل منازل مسکونی خود و نیز سلامت مالی خود و عزیزترین افراد منزل خویش را تا حد بسیار زیادی بیمه ساخت.

بنابراین با خرید یک حفاظ شاخ گوزنی بالای دیوار با مدل های مختلف بنا به سلیقه خود افراد می توان به این مهم دست یافت و علاوه بر شکیل تر شدن نمای خارجی منزل خود و بالا بردن ارزش واقعی ساختمان های خود، امنیت را در منازل شخصی خویش تا حد بسیار زیادی تضمین کرد. به همین جهت است که بشر امروزی برای به دست آوردن امنیت منازل خود و نیز زیباسازی نمای خارجی منزل خویش از حفاظ بالای دیوار بهره می برند. در این راستا دست آن ها برای انتخاب هر یک از حفاظ های بالای دیوار کاملا باز است. چرا که امروزه طرح های بسیار زیادی تولید و به روانه بازار شده اند که متناسب با هر نوع سلیقه ای می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی در باغ

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

تراکم حفاظ شاخ گوزنی: این نوع حفاظ ها جزء جدیدترین نوع حفاظ ها محسوب می شوند و همچنین از موارد مصالح ساختمانی و معماری هستند. درامنیت خانه موثر می باشند.

تراکم شاخ گوزنی: تعداد میله گردهایی که به شکل هندسی و متصل به هم بر روی یک پایه ۲ متری قرار می گیرند. تراکم موجب افزایش امنیت یک نرده محافظ در مقابل افراد غریبه می شود. همچنین ضریب امنیت هم به شکل هندسی و هم به تراکم موجود در نرده بستگی دارد.

ویژگی تراکم حفاظ شاخ گوزنی: اولین مولفه در ساخت حفاظ ها جنس آنها است. برای ساخت آنها باید علاوه بر استفاده از بهترین آهن، نمره میله گرد ۱۰ و استاندارد باشد. ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی به طور معمول بین ۳۰ تا ۱۲۰ می باشد. همچنین ساخت حفاظ ها برای مناطق با دیوار های کوتاه در ارتفاع بالاتر امکان پذیر است. این سازه خم، شکسته و حتی بریده هم نمی شود.

وزن حفاظ: سازه هایی که سبک تر اند تراکم آنها کمتر است. به منظور حفظ کردن امنیت ساختمان باید بدانیم که تراکم حفاظ استاندارد باشد. مواردی از جمله : جنس آن، تراکم آن ها، میزان بلندی حفاظ بر روی وزن تاثیر می گذارند. برای اینکه این حفاظ هراس انگیز نباشند باید از شکل های متنوع در ساخت آنها استفاده کرد.

این نرده قابلیت رنگ پذیری داشته و در برابر بعضی عوامل مانند نور خورشید رنگ ها تغییر نمی کند. در رنگ آنها از رنگ کوره ای الکترو استاتیک استفاده می شود. تراکم حفاظ شاخ گوزنی ۸، ۱۰، ۱۲ است. سعی کنید که تراکم شاخه ها ی پایین کمتر از ۱۶ نباشد.

عرض مناسب برای آنها ۵۰ تا ۹۰ سانتی متر است. بهترین روش جوشکاری، روش جوش دو طرفه می باشد. همچنین سایز میله گرد مورد استفاده در این نوع حفاظ ها شماره ۱۰ است. این حفاظ ها برای باغ ها، شرکت ها، کارخانه جات و ... کاملا مناسب هستند. بنابراین هر چه تراکم حفاظ بیشتر باشد هم سطح استحکام و هم سطح نفوذ ناپذیری آن بالا می باشد.

نحوه ی نصب حفاظ شاخ گوزنی

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی: حفاظ شاخ گوزنی عموما بر دیوار باغ ویلاها و خانه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دارای ارتفاع مناسب برای پوشش سطح دیوار است. برای نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی ابتدا باید بستر کار و نوع حفاظ را در نظر بگیرید و یک روش مناسب نصب را انتخاب کنید. برای نصب حفاظ شاخ گوزنی روش های زیادی وجود دارد. نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار به دو دسته کلی: یکی حفاظ با شاسی میلگرد و دیگری حفاظ هایی با شاسی پروفیل تقسیم می شود.

۱-نصب حفاظ با شاسی میلگرد: حفاظ ها یک تا دو میلگرد شماره ۱۰ دارند. و مقاومت آنها نسبت به حفاظ های با شاسی پروفیل کمتر است. همچنین نسبت به سایر حفاظ های دیگر قیمت آن نیز ارزان تر است.

۲- نصب حفاظ با شاسی پروفیل: دارای دوام و مقاومت بالا هستند و پروفیل استفاده در آنها ۲۰*۴۰ است. همچنین با توجه به سفارش مشتری می توان پروفیل آن را تغییر داد. حفاظ هایی که ارتفاع آنها ۱۰۰ سانتی متر می باشد از پروفیل۴۰*۸۰ یا ۴۰*۶۰ مناسب تر است. که این کار آسیب زدن به دیوار را کم می کند.

انواع بسترهای موجود در محل نصب حفاظ: ۱- بستر بدون داشتن درپوش، ۲- بستر با داشتن درپوش فلزی۳- بستر به همراه درپوش سنگی می باشد .

۱-بستر بدون درپوش: در بعضی از مواقع بدون استفاده از درپوش دیوار نصب صورت می گیرد . از لحاظ استحکام دارای سه بخش: دیوارهای بلوک سیمانی، دیوارهای بلوک سفالی و دیوارهای آجر فشاری هستند.

دیوار های بلوک سیمانی: از نا مرغوب ترین بسترهای نصب حفاظ می باشد. دلیل آن هم داشتن فضای خالی است. برای رفع این مشکل باید داخل بلوک ها را پر کنید.

بسترهای دیوارهای بلوک سفالی: از غیر استاندارد ترین بستر برای نصب حفاظ است. باید بدنه دیوار را مقاوم سازی کرد.

بسترهای دیوارهای آجر فشار: از دیوارهای محکم برای نصب حفاظ به حساب می آید چون فضای خالی در مابین دیوار وجود ندارد.

۲-بستر با درپوش فلزی: ضخامت درپوش های فلزی متفاوت است؛ اگر ضخامت آن از ۲میلی متر پایین تر باشد باعث آسیب درپوش می شود. در غیر این صورت مشکلی نداشته و می توان حفاظ را روی آن نصب کرد.

۳- بستر با درپوش سنگی: ضخامت آنها بین ۲ الی ۶ سانتی متر است. موقع سوراخ کردن به خاطر نصب نا مناسب شکسته یا لق می شوند. برای جلوگیری از این کار می توان از پلیت استفاده کرد.

۴- بستر دیوارهای فلزی با نرده های فلزی: از محکم ترین بسترها می باشد.

۵- بسترهای دیوارهای بتنی: از مناسب ترین بستر برای نصب حفاظ به شما می آید؛ چون هم دارای استحکام بالا بوده و هم فضای خالی ندارد. و دارای پلیت و آرموتور می باشد که نصب حفاظ را آسان می سازد

انواع شیوه نصب حفاط:

۱-با بیس پلیت: هم می توان آنها را موقع دیوار چینی داخل دیوار گذاشت که این روش بهتر است و هم نیتوان چهار سوراخ ایجاد و پیم کوبید که پلیت با پیم متصل می شود.

۲- نصب را چهار ستون: در حفاظ هایی که ارتفاع بالا دارند استفاده می شود. در چهار پایه ۴ سوراخ به فاصله ایجاد شده و داخل آنها پیم می کوبند و ۴ ستون به آنها وصل می شود.

۳- نصب با کوبین پیم در دیوار: جز اولین روش ها محسوب می شود. ابتدا بالای دیوار حفاظ را سورراخ ۸ میلی متری ایجاد و یک پیم با قطر ۱۰ میلی متر داخل دیوار قرار می دهیم و حفاظ را روی دیوار بین پیم ها می گداریم.

نکاتی که هنگام نصب حفاظ باید رعایت کرد: مشخص کردن محل عبور کابل برق، تعیین محل شاسی کشی، بعد از شاسی کشی و نصب از راحت باز و بسته شدن درب اطمینان حاصل کنید همچنین بعد از نصب حفاظ لکه گیری انجام شود. لکه گیری هم توسط رنگ روی جوش های به کار رفته و خرابی هایی که ایجاد شده انجام می شود.

انواع نرده حفاظ دیوار ساختمان

نرده حفاظ شاخ گوزنی دیوار ساختمان

استفاده از حفاظ های امنیتی تاثیر مستقیم بر نمای ساختمان دارد .حتی المقدور سعی کنید که رنگ حفاظ انتخابی با رنگ دیوارهای ساختمان متناسب باشد. علاوه بر رنگ ،شکل حفاظ ها بسته به نوع محل نصب حفاظ ،تاثیر مثبت یا منفی بر نمای محل می گذارد.استفاده از حفاظ های کلاسیک انتخاب محافظه کارانه است که برخی مشتریان انجام می دهند . این حفاظ در اکثر مکان های نصب تاثیر قابل قبولی بر نمای ساختمان دارد.همچنین بلندی و ارتفاع حفاظ نیز در نمای منزل تاثیر گذار است .معمولا در مکان هایی که کمی در حاشیه هستند از حفاظ های با ارتفاع بیشتر استفاده می کنند.در صورتی که مجبور به استفاده از حفاظ های با ارتفاع بالا باشید سعی کنید در انتخاب نوع حفاظ محتاط تر عمل کنید و همه گزینه ها را بررسی کنید چون استفاده از حفاظ با ارتفاع بالا در صورتی که دیوارها با حفاظ هماهنگ نباشد می تواند ظاهری مانند زندان برای خانه درست کند .

حفاظ دیوار ویلا

حفاظ لیلیوم انتخابی ایده آل برای هر مکانی می باشد.رنگ بندی ،شکل زیبا و کارایی بالا وجه تمایز این حفاظ با سایر حفاظ ها می باشد. حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای نیز برای هر مکانی مناسب هستند ولی خانه ها و مکان های ویلایی و باغ ویلا ظاهر زیباتری دارند. مورد دیگری که بر زیبایی حفاظ بسیار تاثیر گذار است ساخت درست و اصولی حفاظ می باشد. بسیار دیده شده است که مشتریان به افراد نا وارد و مبتدی سفارش نصب حفاظ داده اند .حفاظ های بی کیفیت تولید شده توسط این افراد غالبا از شکل و ظاهر اصولی و درستی برخوردار نیستند ،اشکال نامنظم ،رنگ نامرغوب ومواد اولیه نا مناسب به وضوح خود را در محصول نصب شده نمایان می کنند. حتی در بعضی موارد دیده شده است که حفاظی که بر روی دیوار نصب شده است به قدری کج و غیر اصولی تولید شده که هر فردی که آشنایی با حفاظ نداشته باشد متوجه اشکالات محصول می شود.

حفاظ لیلیوم

یکی از انواع معمول حفاظ امنیتی حفاظ آهنی منازل می باشد . این نوع حفاظ ها بیشتر در مناطق ویلایی نشین شمال کشور و در ساختمان های ویلایی لوکس استفاده می شود .این نوع حفاظ ها در کشورهای غربی بالاخص در کشورهای اروپایی کاربرد دارد و در این کشور ها با نام فنس های آهنی منازل شناخته می شود. ارتفاع این حفاظ ها حدود 80 الی 150 سانت می باشد .این حفاظ ها دور تا دور خانه های ویلایی و یاغ ها نصب می شوند . نرده حفاظ در انواع کلاسیک و طرح دار موجود می باشند. این حفاظ ها مصرف و استفاده عمومی ندارند ولی همانطور که گفته شد در ساختمان های لوکس مشتریان پرو پا قرصی دارند.

اصولا برای انتخاب ارتفاع حفاظ های شاخ گوزنی به این صورت عمل می شود که باید دقت کنید اگر کسی بر روی دیوار بایستد نتواند از روی حفاظ عبور کند پهنا و تراکم حفاظ ها نیز در این مورد تاثیر گذار است .اصولا حفاظ هایی که بر روی درب نصب می شوند کوتاه تر از حفاظ هایی است که بر روی دیوارها قرار می گیرند .حفاظ های نصب شده برای روی درب معمولا 60 الی 70 سانتیمتر می باشد. درب منزل به دلیل نداشتن جای پا برای ایستادن و عبور از بالای حفاظ نیاز به حفاظ های بلندتری ندارد .اندازه مناسب برای حفاظ روی دیوار 80 تا 120 سانتیمتر است .استفاده از حفاظ های بالاتر از این اندازه در شرایط خاص و صلاح دید تیم نصاب انجام می شود .در انتخاب اندازه حفاظ حتما نظر کارشناس حفاظ را لحاظ بفرمایید . کارشناس نصب حفاظ به دلیل تجربه زیادی که در نصب حفاظ داشته است و مسائل تکنیکی و فنی که با آن اشناست از زوایای مختلف نحوه حفاظ کشی و امنیت محل را بررسی می کند.

حفاظ دیواری

حفاظ شاخ گوزنی یکی از محبوب ترین و زیباترین نوع حفاظ است که در پروژه های ساختمانی و حفاظتی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت حفاظ شاخ گوزنی، بسته به کیفیت، اندازه و طراحی متفاوت است. در این متن، به بررسی نکاتی که باید در نظر گرفته شوند تا به خرید حفاظ شاخ گوزنی مناسب برسید و قیمت آن را به درستی تعیین کنید، می پردازیم.

۱- انتخاب مواد اولیه با کیفیت بالا: یکی از عوامل مهم در قیمت حفاظ شاخ گوزنی، کیفیت مواد اولیه است. برای اطمینان از این که حفاظی با مواد با کیفیت خریداری کنید، بهتر است با ثامن آرکا در تماس باشید که از مواد با کیفیت برتر استفاده می کند.

۲- اندازه حفاظ: ابعاد حفاظ شاخ گوزنی در تعیین قیمت آن نقش مهمی دارد. برای مثال، حفاظ با ابعاد بزرگتر با قیمت بیشتری همراه است. بنابراین، قبل از خرید حفاظ شاخ گوزنی، باید اندازه دقیق آن را بررسی کنید.

۳- طراحی و مدل حفاظ: طراحی و مدل حفاظ شاخ گوزنی نیز به قیمت آن تأثیر می گذارد. حفاظ با طرح های پیچیده تر و جذاب تر، با قیمت بیشتری همراه است. بنابراین، برای تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی، باید به طرح و مدل آن نیز توجه کرد.


حفاظ شاخ گوزنی ثامن آرکا
⭐️ نوع حفاظ شاخ گوزنی ✅ بهترین مدل های حفاظ شاخ گوزنی موجود است
💱 قیمت حفاظ شاخ گوزنی ☑️ نازل ترین قیمت بازار
🚚 بازه سفارش نصب حفاظ شاخ گوزنی 🚛 بازه زمانی 2 الی 4 روزه
⏱ خدمات پس از فروش 💹 مادام العمر
✨ نحوه ثبت سفارش 🔰 تماس با کارشناس فروش ثامن آرکا و انجام سفارش در کمترین زمان


خدمات ثامن آرکا








پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی آنلاین
کارشناس پاسخگویی

سلام وقت بخیر 🌹 برای دریافت لیست قیمت و مشاوره محصولات در خدمت شما هستیم.

09127800603 واتساپ واتساپ سروش سروش ایتا ایتا