حفاظ سرنیزه ای


حفاظ نیزه ای یا حفاظ سرنیزه ای سرخم یکی از قدیمی ترین انواع محافظ روی دیوار است که هنوز جایگاه خود را برای محافظت از ساختمان حفظ کرده.

در این مقاله سعی داریم به انواع نرده حفاظ های سرنیزه ای موجود نسل نوستالژی کلاسیک که در بازار هستند بپردازیم. آنچه در این مقاله خواهید خواند تاثیر (انواع حفاظ دیوار) حفاظ ها بر امنیت، بر اساس نام تجاری انها که عبارتند از: حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ شاخ گوزنی شرکتی، حفاظ کلاسیک سرنیزه ای، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم و قیمت حفاظ سرنیزه ای دیگر حفاظ ها چگونه محاسبه میشود.

حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای با چه ابعاد و اندازه هایی تولید میشود؟

بطور کلی باید گفت که نرده ها معمولا طبق سفارش و براساس نیاز در اندازه های متنوع قابل تولید میباشد ولی سایزهایی که به طور معمول کاربرد زیادی دارد. در نرده مدل نیزه ای ارتفاع ۱۰۰ و ۱۵۰ تا ۲۰۰ سانتیمتر مناسب است اما گاها ۸۰ و ۹۰ سانت هم تهیه میشود بهترین ارتفاع برای حفاظ سرنیزه ای ۱۵۰ سانتیمتر است.

حفاظ سرنیزه ای روی دیوار، یا حفاظ نیزه ای از جمله مدل حفاظ های بسیار کاربردی محسوب می شود که در مدل های یک، دو و سه طرفه تولید شده است، تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود این محصول را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

بهترین نرده حفاظ حیاط

حفاظ سرنیزه ای تک نیزه آبشاری

نرده نیزه آهنی روی دیوار حیاط شما تنها یک سر نیزه عمودی خواهید داشت که جهت نیزه آن نیز به سمت بالا است. میله های افقی برای محکم تر کردن این حفاظ به فاصله های مساوی روی آن قرار گرفته و ارتفاع آن برحسب مورد نیاز متغیر است. حفاظ سرنیزه ای تک نیزه یکی از پرکاربردترین و در واقع پرطرفدارترین نوع حفاظ روی دیوار حیاط است. این نرده آهنی محافظ هم از نظر عرضی و هم از نظر ارتفاعی سطح امنیتی بالایی برای دیوار حیاط خانه شما ایجاد خواهد کرد. هیچ راهی برای عبور از آن وجود ندارد و یکی از میزت های اصلی این نوع نرده آهنی، زیبایی و جذابیت موجود در آن است.

حفاظ روی دیوار آهنی

حفاظ سرنیزه ای دو نیزه آبشاری

نرده حفاظ دو سر نیزه سرنیزه ای همانطوری که از نام آن پیداست از دو نیزه تشکیل شده است. این دو نیزه مانند سرستون های دو طرفه به دو سمت خمیده شده اند. در واقع این طرح از نرده آهنی سرنیزه ای باعث می شود که امکان عبور و مرور از روی آن از هر دو طرف داخل و خارج به صفر برسد. امنیت فوق العاده این نرده آهنی باعث می شود در بسیاری از مناطق امنیتی و نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. شکل ظاهری نرده آهنی سرنیزه ای دو نیزه همان زیبایی تک نیزه را در خود داشته و با برخی ترفندها و جزئیاتی که بستگی به تجربه و مهارت سازنده آن خواهد داشت، می تواند کمی زیباتر و جذاب تر نیز باشد.

حفاظ کلاسیک دیوار ساختمان

حفاظ سرنیزه ای سه نیزه آبشاری

در نهایت نوبت معرفی فرم سه نیزه ای آبشاری نرده آهنی سرنیزه ای می رسد. این نوع از حفاظ سرنیزه ای را می توان ترکیبی از دو مورد قبل دانست. در واقع نرده سرنیزه ای سه نیزه علاوه بر داشتن تک نیزه رو به بالا نوع اول، دو نیزه نوع دوم را نیز به دو جهت مختلف همزمان دارد. هر چند میزان استفاده از نرده آهنی سرنیزه ای سه نیزه کمتر از دو مورد قبل است، اما ایمنی آن بی حد و حصر خواهد بود. هیچ راه عبوری از این نوع نرده آهنی دیوار حیاط وجود نداشته و آن را می توان یکی از امن ترین و حتی بهترین انواع نرده آهنی روی دیوار نامید. قابلیت تنظیم ارتفاع این حفاظ نیز همچنان برقرار بوده و شما بر اساس نیاز خود می توانید آن را در اندازه ها و ارتفاع های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

خرید حفاظ نیزه سرخم

مزیت نصب حفاظ سرنیزه ای

این مدل از حفاظ به نسبت سایر مدل حفاظ های موجود بیشتر شناخته شده است زیرا از طراحی ساده ای برخوردار می باشد. حفاظ سرنیزه ای معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غیرمجاز افراد محافظت خواهند کرد. اما به سبب اینکه هریک از انواع ساختمان هایی که شما در آن سکونت دارید. از نظر ارتفاع دیوار، موقعیت جغرافیایی ساختمان و میزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند. میتوان گفت که انواع گوناگونی از این نوع حفاظ ها نیز ساخته شده است. که از بین تمامی آن ها حفاظ های آبشاری قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع این حفاظ ها هستند. شرکت های مختلفی در زمینه تولیدات این نوع حفاظ ها فعالیت می کنند. که هر یک از آن ها این نوع از تولیدات را با توجه به روش های خاصی انجام می دهند. و حتی میتوان گفت که برخی از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نیز به شما نیز در این زمینه کمک های شایانی خواهند کرد.

قیمت حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای بهترین روی دیوار

ساخت حفاظ سرنیزه ای بهترین حفاظ دیوار برای ساختمان بر اساس نیاز مشتری صورت میگیرد و در هر ابعاد و اندازه ای قابل تولید است. بر اساس تجارب چندین ساله ای که در ساخت و نصب بدست آورده ایم برای هر مدل از نرده و محافظ اندازه های خاصی خریداران پیشنهاد میشود. اما پیشنهاد ما اینست که ابتدا کارشناس خبره ای که در این زمینه تجربه کافی دارد از محل پروژه بازدید نماید. در این صورت شما میتوانیی با استفاده از راهنمایی های مشاور بهترین طرح مورد نظر را انتخاب نمایید. در بازدید مسایلی مثل عرض، ارتفاع، شکل، همجواری ها و عواملی مثل وجود علمک گاز یا تیر برق و غیره که دسترسی به بالای دیوار را راحتتر میکند در انتخاب نوع و اندازه حفاظ بسیار مهم هستند.

حفاظ سرنیزه ای چیست؟ قیمت حفاظ سرنیزه ای چگونه محاسبه میشود؟ نحوه ساخت حفاظ سرنیزه ای، انواع نرده سرنیزه ای سر کج و همه مزیت ها و ویژگی هایی که این نرده حفاظ سر دیوار حیاط در این مطلب بررسی میکنیم، اطلاعاتی که می بایست درباره این نرده آهنی محافظ سر نیزه ای دیوار حیاط باید داشته باشید. حفاظ سرنیزه ای آهنی شاید امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث می شود. که شما بتوانید امنیت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشید. در واقع استفاده از حفاظ های مختلف یکی از آسان ترین راه هایی است. که شما میتوانید ساختمان خود را از تردد سارقین محافظت کنید. دقت داشته باشید که انواع مختلفی از حفاظ ها وجود دارند که از بین آن ها میتوان به حفاظ سرنیزه ای اشاره کرد. نرده آبشاری یکی از انواع حفاظ هایی است که شما میتوانید برای حفظ موقعیت ساختمان خود از آن ها استفاده کنید.

حفاظ سرنیزه ای یکی از انواع پرکاربرد حفاظ است که در پروژه های ساختمانی، صنعتی و محوطه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای خرید حفاظ سرنیزه ای، باید به نکات مهمی توجه کرد تا بهترین نوع حفاظ را با قیمت مناسب انتخاب کنید. در ادامه به بررسی این نکات می پردازیم:

۱- انتخاب مواد اولیه با کیفیت: برای تضمین کیفیت حفاظ سرنیزه ای، بهتر است از مواد اولیه با کیفیت و با استاندارد برتر استفاده کنید. موادی که در ساخت حفاظ سرنیزه ای استفاده می شوند شامل فولاد، فرفورژه می باشند.

۲- ابعاد حفاظ: ابعاد حفاظ سرنیزه ای نیز در تعیین قیمت آن مهم است. انتخاب اندازه صحیح حفاظ بسته به نیاز و محل استفاده ضروری است. قبل از خرید، باید اندازه دقیق محل نصب حفاظ را اندازه گیری کنید.

۳- نوع پوشش سطح حفاظ: پوشش سطح حفاظ سرنیزه ای نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد. پوشش های مختلفی برای سطح حفاظ وجود دارد از جمله رنگ آمیزی، گالوانیزه و آنودایزه. بسته به نیاز و محل استفاده، باید پوشش مناسب را انتخاب کنید.

۴- نصب حفاظ:
نحوه نصب حفاظ سرنیزه ای نیز در تعیین قیمت آن مؤثر است. برای نصب حفاظ بهتر است از تکنسین های ماهر و با تجربه استفاده کنید. همچنین باید مطمئن شوید که حفاظ به درستی نصب شده است تا عمر مفید بیشتری داشته باشد. قبل از نصب، باید محل نصب حفاظ را به دقت معاینه کنید و مشکلات محتملی مانندعدم صافی سطح را رفع کنید. به علاوه، پیچیدگی و مشکلات مربوط به نصب حفاظ سرنیزه ای، هزینه های اضافی را به دنبال دارد که باید در تعیین قیمت آن ها مد نظر قرار داده شود.

نرده سرنیزه ای آهنی حفاظ آبشاری نیزه ای نرده حفاظ آهنی
حفاظ سرنیزه ای ثامن آرکا
⭐️ نوع حفاظ سرنیزه ای ✅ بهترین مدل های حفاظ سرنیزه ای موجود است
💱 قیمت حفاظ سرنیزه ای ☑️ نازل ترین قیمت بازار
🚚 بازه سفارش نصب حفاظ سرنیزه ای 🚛 بازه زمانی 2 الی 4 روزه
⏱ خدمات پس از فروش 💹 مادام العمر
✨ نحوه ثبت سفارش 🔰 تماس با کارشناس فروش ثامن آرکا و انجام سفارش در کمترین زمان


خدمات ثامن آرکا








پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی آنلاین
کارشناس پاسخگویی

سلام وقت بخیر 🌹 برای دریافت لیست قیمت و مشاوره محصولات در خدمت شما هستیم.

09127800603 واتساپ واتساپ سروش سروش ایتا ایتا